سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال،ازدواج و مسکن دغدغه اصلی جوانان

استاندار ایلام گفت: ورزش خوب و مفید است برای جوانان اما تا حدی ، اشتغال ، ازدواج و مسکن این سه مقوله بیشتر در زندگی آنان اثر دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن جلسات استانداری ایلام اظهار کرد:دغدغه رئیس جمهور عدم ساماندهی امور جوانان بوده و به شدت از این موضوع گله مند است.

وی افزود: ورزش خوب و مفید است برای جوانان اما تا حدی ، اشتغال ، ازدواج و مسکن این سه مقوله بیشتر در زندگی آنان اثر دارد.

رئیس ستاد ساماندهی جوانان گفت :  مسؤولان استان از ظرفیت‌های موجود در استان بیشترین بهره را ببرند و به دنبال اشتغالزائی جوانان باشند تا از مشکلات دولت کاسته شود.

سلیمانی ادامه داد : حرکت مثبت و سازنده در استان و کشور وقتی انجام می‌گیرد که در راستای توسعه واشتغالزائی جوانان گام برداشته شود تا این قشر که پشت و پناه نظام هستند از این فرصت‌ها بخوبی استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام، بکار گیری فرزندان استان در پست مدیریت در سراسر کشور را به عنوان پتانسیل خوب ومهم برای استان عنوان کرد.

استاندار ایلام گفت: مدیران سطح استان یک هفته پس از ابلاغ که بزودی ابلاغ خواهد شد فرصت دارند مشاوران جوان همفکر دولت باشند را معرفی کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام نیز عملکرد ستاد را تشریح کرد و گفت : این جلسه سی وهشتمین جلسه‌ای است که از ابتدا شروع ستاد و پنجمین جلسه‌ای است در سال 96 وهمچنین دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان است که با حضور مهندس سلیمانی استاندار ایلام برگزار می‌شود.

بهروز حیدرزاده افزود: اشتغالزائی از اولویت‌های مهم دولت است در تلاش هستیم این امر ضروری اجرا شود.

محمدرضا تردست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و امور جوانان استالن ایلام نیز  گفت: متاسفانه عدم آشنائی جوانان کار آفرین با مهارت کسب و کار سبب شده است این قشر با مشکلاتی مواجه شوند لذا ترویج فرهنگ آموزش مهارت کسب وکار وفعال شدن مراکز آموزشی در این راستا بسیار مهم است.

 

انتهای پیام/ع

دغدغه اصلی جوانان اشتغال و ازدواج ومسکن است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.