سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج

مراسم یادبود و بزرگداشت جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای ای.تی.آر 72 با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مراسم یادبود و بزرگداشت جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای ای.تی.آر 72 با حضور اقشار مختلف مردم و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد،استاندار استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین خانواده های جانباختگان سانحه هوایی از استانهای مازندران،کرمان،البرز،قزوین و تهران در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

شروع برگزاری این مراسم با مداحی، مداح اهل بیت حاج رضایی شروع شد و در ادامه این مراسم آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان به ایراد سخنرانی پرداخت.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط  و همه سرنشینان آن جان باختند.

گفتنی است که حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت  تهران و آخوندی وزیر راه و شهرسازی که قرار بود همزمان با شروع مراسم در این یادبود حضور داشته باشند با تاخیر 1ساعت و نیمی هم اینک به مصلی یاسوج رسیدند.

انتهای پیام/ش

مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی در مصلی یاسوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.