سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک ۵۰۰ پایگاه ثابت و سیاربرای جشن نیکوکاری اراک

۵۰۰ پایگاه ثابت و سیار جشن نیک وکاری در شهرستان اراک برای جمع اوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

 نصیری نیک، رئیس منطقه یک کمیته امداد شهرستان اراک در حاشیه جلسه ستاد احسان و نیکو‌کاری شهرستان اراک در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: ۵۰۰ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان اراک کمک‌های مردمی برای نیازمندان را جمع آوری می‌کنند و پیش بینی شده است امسال ۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در سطح شهرستان اراک جمع آوری شود.

نصیری نیک افزود: روز‌های ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ اسفند کار جمع آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌های ثابت و سیار، در مدارس و پایگاه‌های بسیج و مساجد انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان اراک ۱۰ هزار خانوار در قالب ۲۲ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اراک هستند و ۵ هزار خانوار هم به صورت چندخدمتی از خدمات کمیته امداد شهرستان اراک بهره مند می‌شوند.

زارعی معاون سیاسی فرمانداری اراک هم دراین جلسه گفت:: جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری دو موقعیت خاص در طول سال برای جذب کمک‌های مردمی توسط کمیته امدادامام (ره) است و با توجه به اینکه اعتبارات کمیته امداد محدود است نیازمند مشارکت وحمایت خیرین است.

زارعی افزود: تشکیل جلسات این ستاد می‌تواند، گام کوچکی در جهت کمک به مددجویان باشد که با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و نیاز‌های متعدد مددجویان کمیته امداد، کمک برای شب عیدنیازمندان وظیفه همگان است.

انتهای پیام / ج

جلسه ستاد احسان و نیکو‌کاری شهرستان اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.