سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

تیم آکروژیم آذربایجان غربی در راه مسابقات جهانی

۶ ورزشکار ارومیه‌ای جهت شرکت در مسابقات جهانی از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛آکروژیم شاخه‌ای از ژیمناستیک است که شامل حرکات نمایشی منظم و مهیج و برنامه‌های حرکتی مشارکتی و گروهی خیره کننده‌ای است که در آن حرکات هنری، آکروبات و حفظ تعادل حرف اول را می‌زند.

فعالیت بیش از یک هزار ورزشکار در رشته ی ورزشی ژیمناستیک 

نادر مدنی رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛با اشاره به ظرفیت‌های بالای این استان در رشته ورزشی ژیمناستیک گفت:در استان آذربایجان غربی یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار در رشته ورزشی ژیمناستیک فعالیت می‌کنند که ۸۲۰ نفر از آنان بانوان و ۹۷۰ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.


وی با اشاره به اردوی آماده سازی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیکگفت:این اردو به مدت ۱۰ روز و با حضور ۶ ورزشکار ارومیه‌ای در خانه ژیمناستیک ارومیه و در سطح بالایی برگزار شد.

مربی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک تصریح کرد:در این مدت تمامی ورزشکاران را زیر نظر داشتم و از وضعیت آن‌ها راضی هستم و امیدوارم در مسابقات خوش بدرخشند.

مدنی ادامه داد:با توجه به اینکه ورزشکاران فشار‌های زیادی را تحمل کرده اند از لحاظ عضلانی خیلی خوب تقویت شده اند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت:خوشبختانه با خون سردی تمام و تلاش شبانه روزی ورزشکاران توانستیم به اهداف خود در این اردو برسیم.

مربی تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک ادامه داد: احد محمدی، ساسان عباسی، روح الله جنتی فر، محمد حسین منافی، یوسف رضایی و آرش امیر ابراهیمی ۶ بازیکن دعوت شده به این اردو هستند که توسط سرمربی مورد ارزیابی بدنی و حرفه‌ای قرار می‌گیرند.

وی گفت:از ۶ سهمیه‌ی کل کشور برای انتخاب به تیم ملی ایران ۶ بازیکن از تیم آذربایجان غربی انتخاب شدند.

حضور ۱۳ ورزشکار آذربایجان غربی در  تیم ملی ژیمناستیک

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛ از حمایت‌های مادی و معنوی استاندار آذربایجان غربی خبر داد و گفت:در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی یک میلیارد ریال اعتبار به هیئت استانی ژیمناستیک تخصیص یافت.

وی ادامه داد: ژیمناستیک یک رشته مادر و پایه برای تمامی رشته‌های ورزشی است، که خوشبختانه کودکان و نوجوانان زیادی علاقه‌مند به فعالیت در این رشته هستند و این خود یک نکته مثبت به شمار می‌رود.

چمن گلی با اشاره به ظرفیت بالای این رشته در آذربایجان غربی گفت:۱۳ نفر از ورزشکاران این رشته در تیم ملی حضور دارند این نشان از ظرفیت والای ورزشکاران آذربایجان غربی است.

حضور در مسابقات جهانی آرژانتین و بلژیک در سال آینده از مهمترین برنامه‌های تیم ملی آکروژیم ژیمناستیک کشور است.

گزارش از مجتبی عیوضی علیار

انتهای پیام/ن. م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.