سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات کورس اسبدوانی در بافق برگزار شد

به مناسبت یادبود شهید محیط بان علی اکبرقنبری زاده، مسابقات کورس اسبدوانی با حضور ۱۰ اسب از استان یزد و بافق در پیست جدید سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس هیت سوارکاری بافق گفت: مسابقه کورس اسبدوانی بافق به یاد شهید محیط بان علی اکبر قنبری زاده و با حضور سوارکاران و اسب‌های برتر استان در محل پیست جدید شهرستان برگزار شد.

سیدجلیل هاشمی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۲ گروه برگزارشد تصریح کرد:در گروه نخست اسب‌های کم امتیاز و مبتدی و گروه دوم اسب‌های پر امتیاز که تعدادی از آنان در شهرستان گنبد کاووس کورس داده بودند، حضور داشتند.

وی بیان داشت:در مجموع ۱۰ راس اسب که سوارکاران آن‌ها از استان یزد و این شهرستان بودند باهم به رقابت پرداختند.

هاشمی به تشریح مقام‌های برتر این دوره از مسابقات پرداخت و خاطرنشان کرد:در گروه نخست اسب المیرا؛ با مالکیت حاج یوسف فتوحی و سوارکار حسین سنجیده بر سکوی قهرمانی ایستاد، اسب یوزجییتا؛ با مالکیت رجبعلی دهقانزاده و سوارکار افشین سالمی به مقام دوم دست یافت و اسب یوزدلفین؛ با مالکیت رضا نصیری و سوارکار امیر حسین کریمی بر سکوی سومی ایستاد.

وی افزود:در گروه دوم مقام نخست به اسب پریزمتیک با مالکیت سیدعلی گلزاری و سوارکار سمیر محمدی رسید و اسب ترکمن استوری از باشگاه گلسا پوش و سوارکار رضا علایی در جایگاه دوم قرار گرفت.

گفتنی است:در پایان از نفرات برتر هر گروه با اهدا حکم و مدال تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ص

برگزاری مسابقات کورس اسبدوانی در بافق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.