سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

7هزار پاکت جشن نیکوکاری بین مردم ایوان تقسیم شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایوان گفت: در آستانه سال جدید و جشن نیکوکاری و به منظور جمع آوری کمک های مالی به دانش آموزان نیازمند هفت هزار پاکت بین مدارس شهرستان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام; حمید ایراندوست با بیان اینکه در راستای جمع ‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در شهرستان ایوان 72 پایگاه در مدارس برپا می شود،اعلام کرد: این پایگاه ها روزهای 16، 17 و هجدهم اسفند ماه  بمدت سه روز برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر هستند و علاوه بر این پایگاه ها یک پایگاه عمومی، سه پایگاه سیار و چهار پایگاه بسیج برای جمع آوری کمک ها در سطح شهر ایوان دایر می شوند.

ایراندوست اضافه کرد:در مرحله اول جمع آوری کمک های مردمی که از اول دیماه آغاز شد تاکنون 2 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی از طریق خیرین، حامیان و نیکوکاران شهرستان ایوان به کمیته امداد و مرکز نیکوکاری امام علی (ع) وابسته به امداد جمع آوری شده است.

وی افزود: سال گذشته مردم نوع دوست و نیک ‌اندیش ایوان بیش از یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد امام (ره) و مبلغ 390 میلیون ریال به مرکز نیکوکاری امام کمک کردند.

انتهای پیام/اس

 

توزیع هفت هزار پاکت جشن نیکوکاری در ایوان

برچسب ها: کمیته امداد ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.