سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالا‌های ضروری شب عید تامین شده است

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: در کالا‌هایی از جمله میوه، مرغ و گوشت و شکرکمبود نداریم و مردم نگران اقلام ضروری شب عید نباشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی اوسط هاشمی در نشست با اعضای تعاونی‌های روستایی استان قزوین گفت: تعاونی روستایی مشکلی در تامین اقلام ضروری شب عید مردم ندارد و میوه شب عید هم از ۲۵ اسفند توزیع می‌شود.

هاشمی، لازمه حضور دربازار‌های خارجی را تولید محصول با کیفیت و سالم دانست و تاکید کرد که تعاونی‌ها باید به این سمت بروند.

وی با تاکید برتوسعه نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال گفت: دولت برای اشتغال پایدار ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار قرار داده است که باید از این فرصت بهینه استفاده کرد.

رئیس سازمان تعاون روستایی تعادل بخشی به بازار مصرف را از اولویت‌های این سازمان دانست و گفت: پیگیر مطالبات مردم هستیم و با سه روش توافق، تضمین و حمایت از کشاورزان می‌خواهیم جلوی مصادره درآمد این قشر را توسط دلالان بگیریم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از تعاونی‌ها خواست با دنبال کردن رویکرد‌های نوین، مهاجرت معکوس جوانان تحصیل کرده به روستا را فراهم کنند.

هاشمی، عضویت ۱۰ درصدی مردم قزوین در تعاونی‌ها را ناچیز دانست و خواستار افزایش این رقم شد.

وی تنها راه برون رفت از بحران اقتصادی را تقویت تعاونی‌ها بیان کرد و گفت: نقدینگی در دست مردم زیاد است، اما هیچ دولتی موفق به جمع آوری آن نشده است و این موضوع با جمع سرمایه اجتماعی امکان پذیر است.

انتهای پیام/

نشست اعضای تعاونی‌های روستایی استان قزوین

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.