سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون کمیته امداد استان سمنان خبر داد;

جمع آوری بیش از 2 میلیارد تومان کمک های مردمی در استان سمنان

معاون کمیته امداد استان سمنان گفت : 31 مرکز نیکوکاری در این استان توانستند بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد قوسی معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۳۱ مرکز نیکوکاری در استان سمنان توانستند بیش از دو میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند گفت : این میزان در کنار ۵۱۲ میلیون تومان نقدی، ۵۷۰ میلیون تومان کالا درمجموع سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردم استان سمنان به نیازمندان را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: کمک‌های مردمی برای جشن نیکوکاری در ۶۶ پایگاه شهری و روستایی شامل نماز جمعه سراسر استان سمنان و اماکن پر تردد، ۴۹۲ مدرسه و همچنین ۳۱ مرکز نیکوکاری جمع آوری شد که البته این مراکز همچنان نیز پذیرای کمک های مردم هستند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان درباره تفکیک شهرستانی کمک‌های صورت گرفته مردمی گفت: سمنان با ۹۹۹میلیون تومان رتبه نخست کمک‌های مردمی برای جشن نیکوکاری را به خود اختصاص داد.

قوسی بیان کرد: شهرستان‌های گرمسار با ۶۶۰ میلیون و شاهرود با ۵۴۰ میلیون تومان رتبه‌های بعدی کمک‌های مردمی را به خود اختصاص دادند.

وی بابیان اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط مردم استان در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد که در سال جاری شاهد افزایش چشم‌گیر دراین‌باره هستیم، افزود: این کمک‌ها تا پیش از نوروز در بین نیازمندان استان سمنان تقسیم می‌شود تا در تهیه مایحتاج شب عید به مصرف برسد.

انتهای پیام / ه

جمع آوری کمک های مردمی از طریق ۳۱مرکز نیکوکاری در استان سمنان

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.