سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام هلال احمر دزفول برای جستجو کودک مفقودی/ کودک پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از پیدا شدن کودک مفقودی در منطقه سردشت دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود سخایی، بخشدار سردشت دزفول بیان داشت: یکی از خانوارهای عشایری منطقه تخت شوشتری سردشت مفقود شدن دختربچه 2 ساله خود را به این بخشداری اعلام کرد.

وی افزود: طبق گفته این خانوار عشایری ، فرزند خردسال آنان هنگام عبور از عرض رودخانه زیر درختی در همان نزدیکی بوده که تاکنون اثری از وی نیست.

بخشدار سردشت عنوان کرد: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر دزفول برای یافتن این کودک اعزام شده که تلاش برای یافتن کودک مفقود شده تاکنون بی نتیجه بوده است.

سخایی ضمن در خواست از اهالی محل برای کمک به یافتن این کودک خردسال گفت: منطقه ای که دختر بچه عشایری در آن مفقود شده اطراف روستای ' تمد بازارگه 'در دهستان سردشت می باشد.

عظیم رضای مرساق، رئیس جمعیت هلال احمر دزفول نیز گفت: در پی اعلام حادثه مفقود شدن یک کودک خردسال در بخش سردشت ، تیم امداد و نجات عصر جمعه به منطقه اعزام شد و تا بامداد روز شنبه منطقه را جستجو کرد اما اثری از این کودک نیافت.

وی افزود: این دختربچه دقایقی پیش حوالی ساعت 11:30 دقیقه  در فاصله 3 کیلومتری از محلی که گم شده بود در کوه های اطراف منطقه تخت شوشتری بخش سردشت پیدا شد.

رضای مرساق حال عمومی این دختر بچه را که شب گذشته را بدون لباس گرم در هوای سرد و بارانی و در کنار پرتگاهی در منطقه کوهستانی سردشت سپری کرده بود خوب اعلام کرد و بیان داشت: معاینات پزشکی بر روی این کودک انجام شده و حال عمومی وی خوب می باشد.

وی گفت: این کودک پس از انجام معاینات اولیه از سوی تیم امداد و نجات هلال احمر تحویل خانواده نگران وی شد.

انتهای پیام/م

کودکی خردسال از عشایر سردشت دزفول مفقود شد

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.