سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه همکاری شورای دینی مسلمانان روسیه با جایزه مصطفی (ص)

به منظور فراهم آوردن زمینه‌های توسعه همکاری‌های فرهنگی، تفاهم‌نامه همکاری میان شورای دینی مسلمانان بخش آسیایی روسیه و دبیرخانه جایزه مصطفی (ص) منعقد شد.

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به منظور فراهم آوردن زمینه‌های توسعه همکاری‌های فرهنگی، علمی و فناوری در راستای پیشرفت و تعالی جهان اسلام و تعامل و همفکری بر اساس اصول و منافع مشترک و در راستای اهداف و ماموریت‌های طرفین، تفاهم‌نامه همکاری میان شورای دینی مسلمانان بخش آسیایی روسیه و دبیرخانه جایزه مصطفی (ص) منعقد شد.

فوزی ‌سیدو به نمایندگی از شورای دینی مسلمانان بخش آسیایی روسیه و سیدعلی عمرانی به نمایندگی از جایزه مصطفی (ص) این تفاهم‌نامه همکاری را امضا کردند.

براساس این تفاهم‌نامه، مشارکت فعال در رویداد‌های علمی و فناوری شبکه همکاران طرفین به منظور بهره‌مندی مخاطبان هر دو مجموعه، از فرصت‌های فراهم شده است. همچنین به موجب این تفاهم‌نامه مشارکت فعال در توسعه بستر‌های علمی و فناوری در کشور‌ها و جوامع اسلامی، ارائه بسته‌های حمایتی شامل حمایتهای مالی، علمی و تأمین منابع انسانی متخصص شامل اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، فناوران و پژوهشگران به منظور ارتقا کیفی فعالیت‌های هر دو مجموعه در جامعه مخاطب، امکان‌پذیر خواهد شد.

 

انتقال تجربیات طرفین در ایجاد و توسعه شبکه‌سازی میان اعضا و استفاده از توان و ظرفیت طرفین به منظور هم-افزایی ودستیابی به اهداف مشترک، همکاری در تأمین مالی از محل جذب مشارکت مالی مردمی به منظور توسعه علم و فناوری، برگزاری نشست و کارگاه در زمینه‌های علمی، فناوری، وقف و امور خیریه، ارائه مشاوره در زمینه‌های تخصصی بر اساس تجربیات طرفین، مشارکت فعال شورا برای معرفی اهداف، مأموریت‌ها، فعالیت-ها و دستاورد‌های جایزه در روسیه از طریق ابزار‌های رسانه‌ای در اختیار، فراهم ساختن زمینه شروع فعالیت نمایندگی جایزه مصطفی (ص) در روسیه به منظور توسعه فعالیتهای علمی و فناوری و تعامل دو جانبه در راستای ارائه خدمات مناسب به جامعه علمی مخاطب طرفین و جهان اسلام؛ از دیگر مفادی است که در این تفاهم‌نامه قید شده و طرفین را لازم به اجرا کرده است.

لازم به ذکر است که شورای دینی مسلمانان بخش آسیایی روسیه، سازمانی مردم نهاد و مستقل است که با دانشگاه‌ها و مراکز علمی روسیه و دیگر کشور‌ها ارتباطات و تعاملات گسترده‌ای دارد.

 

انتهای پیام/

فراهم ساختن زمینه شروع فعالیت نمایندگی جایزه مصطفی (ص)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.