سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین جشنواره گل و گیاه در حمیدیه

فرماندار شهرستان حمیدیه از افتتاح اولین جشنواره گل و گیاه در روستای شبیشه این شهرستان خبر داد.

عاشور سواری ‎پور، فرماندار شهرستان حمیدیه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه گلزار حمیدیه تنها گلزار در غرب خوزستان است بیان کرد: در این گلزار انواع گل‎ های شب‎ بو، زنبق، همیشه بهار و آفتابگردان تولید و روانه بازار مصرف داخل و خارج استان می‎ شود.

وی در ادامه به نگاه ویژه‎ مسئولان به این گلزار اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به ظرفیت گلزار شبیشه در ایجاد اشتغال برای مردم این منطقه، امیدواریم در سال آینده این گلزار توسعه یابد.

حسن بهداد، رئیس میراث فرهنگی شهرستان حمیدیه، معرفی ظرفیت‎های گردشگری موجود در این شهرستان را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان و تصریح کرد: شهرستان حمیدیه در بخش‎های کشاورزی، صنایع دستی، میراث فرهنگی و منابع طبیعی از توانایی و ظرفیت‎ های بالایی برخوردار است.

محمدامین شاخی، مدیر جهاد کشاورزی حمیدیه بیان داشت: وجود انواع گل، سبزی و صیفی عامل توسعه گردشگری و جذب گردشگر به این شهرستان است.

وی اظهار کرد: در فصل بهار انواع سبزی و صیفی شامل بامیه، کاهو، باقلا، سبزی خوردنی و خورشی در شهرستان حمیدیه تولید و به گردشگران عرضه خواهد شد.

گفتنی است؛ جشنواره گل ‎و گیاه حمیدیه تا پایان نوروز در این شهرستان پذیرای گردشگران و مهمانان نوروزی است.

انتهای پیام/گ

جشنواره گل و گیاه در حمیدیه گشایش یافت

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.