سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرتیپ اشتری مطرح کرد؛

هموطنان روز 13 فروردین را برای بازگشت از سفر انتخاب نکنند/امنیت سرمایه گذاری را تامین می کنیم/ممنوعیت خرید تجهیزات خارجی برای ناجا

فرمانده ناجا گفت:رانندگان در دور بازگشت از سفر از شتاب و عجله پرهیز کنند و روز ۱۳ فروردین را برای بازگشت سفر درنظر نگیرند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرتیپ حسین اشتری فرمانده ناجا در قرارگاه ترافیکی نصر بابیان اینکه عوامل پلیس راه و راهور تا پایان کامل بازگشت مسافران نوروزی در محورها حضور دارند، اظهار کرد:اگر خودرویی در نوروز متوقف شد برای جلوگیری از وقوع حادثه بوده است

وی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که شاهد کمترین تصادفات و‌جانباختگان و مجروحان تصادفات رانندگی باشیم، افزود:طی سال های گذشته علی رغم افزایش خودرو و سفرها شاهد کاهش جان باختگان حوادث رانندگی بودیم.

سرتیپ اشتری ادامه داد:اگر تمام دستگاهها وظایف خود را کامل انجام دهند می توانیم در سال های آینده تداوم کاهش تلفات تصادفات را شاهد باشیم.

فرمانده ناجا گفت:عامل انسانی، صنعت خودرو، وضعیت راهها و فرهنگ رانندگی در‌ بروز حوادث رانندگی تاثیرگذار است.

سرتیپ اشتری در توصیه ای به مسافران نوروزی گفت:مسافران در چند روز پایانی تعطیلات نوروز به تذکرات ماموران توجه‌جدی کنند، قانون را رعایت و از شتاب و عجله خودداری کنند و اگر خسته و‌خواب آلوده هستند اصلا رانندگی نکنند.

وی گفت:رانندگان هر ۲ ساعت برای بازگشت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و از سبقت و سرعت غیرمجاز و تعجیل در رانندگی خودداری کنند.

سرتیپ اشتری گفت:رانندگانی که در سفر خسته شده اند در دور بازگشت از شتاب و عجله پرهیز کنند و روز ۱۳ فروردین را برای بازگشت سفر درنظر نگیرند.

وی با بیان اینکه مشکل امنیتی در نوروز نداشتیم، گفت:عوامل پلیس در تمام تفرجگاهها در روز ۱۳ فروردین حضور دارند.

ممنوعیت خرید تجهیزات خارجی برای ناجا

فرمانده ناجا ادامه داد:امنیت سرمایه گذاری را تامین می کنیم و تشدید برخورد با کالای قاچاق را خواهیم داشت وبه غیر از تجهیزاتی که نمونه داخلی ندارند، خرید تجهیزات خارجی برای ناجا ممنوع است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
با تشکر از سردار اشتری.خواهشند است پاسخ دهید چرا باید پلیس های مظلوم بصورت اماده باش در ایام نوروز بدون اضافه کار خدمت نمایند
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
خدا پشت و پناه همه مسافران باشد
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
کو گوش شنوا همه میذارن دقیفه 90 برگردن