سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد:

حمایت از تولیدات داخلی سرلوحه برنامه های شهرداری همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: حمایت از تولیدات داخلی سرلوحه برنامه های شهرداری همدان باشدها و اقدامات شهرداری همدان قرار گیرد.     

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم مولوی رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: شهرداری در حمایت از تولیدات و کالاهای ایرانی، اولویت را تولیدات استان قرار دهد.

وی با تشکر از زحمات و تلاش اعضای شورا و مجموعه شهرداری همدان در یک‌سال گذشته اضافه کرد: امروز رضایتمندی که از عملکرد مدیریت شهری در اذهان عمومی و مسؤولان مشاهده می‌شود حاصل درایت، سیاست‌گذاری‌های اعضای شورا و زحمات مجموعه شهرداری است.

مولوی عملکرد خدمات ستاد سفر شهرداری همدان را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: رضایتمندی شهروندان، مسافران نوروزی و مدیریت ارشد استان نشان‌دهنده این است که زحمات مجموعه شورا و شهرداری بی نتیجه نبوده، هر چند اقدامات به دلیل محدودیت منابع مالی در حد مطلوب نظر نبود اما کارهای صورت گرفته قابل قبول است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در نخستین جلسه صحن شورا در سال جدید یک‌بار دیگر با خداوند متعال و مردم شریف همدان عهد می‌بندیم که در راستای رضای خداوند منان و خدمت‌رسانی به مردم دارالمؤمنین و توسعه و آبادانی شهر گام برداریم.

وی همچنین به تأکید رهبر انقلاب در نام‌گذاری سال جاری اظهار کرد: انتظار می‌رود شهرداری همدان، حمایت از تولیدات و کالاهای داخلی را سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود قراردهد و در راستای تحقق فرمایشات معظم اله سازمان‌ها و مناطق چهارگانه شهرداری از کالاهای ایرانی به ویژه تولیدات استان استفاده کنند.

مولوی تأکید کرد: باید با همدلی و انسجام در راستای توسعه شهر و ایجاد محیطی شاداب تلاش کرد و در سال جدید بر مبنای برنامه‌های پیشنهادی و مصوبات و سیاست‌گذاری‌های صورت گرفته تلاش کنیم تا با تحقق بودجه سال 97 بتوانیم برنامه‌ها را در حد مطلوب پیش ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین به جمع‌آوری دست‌فروشان گنجنامه و باباطاهر اشاره کرد و گفت: پاک‌سازی گنجنامه اقدام انقلابی بود که توسط دستگاه مسؤول در نظام صورت گرفت؛ چراکه این اقدام با همکاری نیروی انتظامی، دادگستری و فرمانداری انجام شد و این کار در طی 20 سال گذشته بی نظیر بوده است.

انتهای پیام/د.ا

شهرداری از کالای ایرانی حمایت کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.