سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه های دولتی مجاز به خرید کالاهای خارجی نیستند

استاندار همدان گفت: هیچ دستگاهی حق خرید کالاهای خارجی را ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت،  استاندار همدان  در ستاد باز آفرینی پایدار شهری افزود: نظارت بر کیفیت کالا اصل و مبنای کار است و سازمان صنایع و اداره کل استاندارد در این زمینه باید ورود جدی کنند.

 وی ادامه داد:رتبه اول استان در کشور در شاخص مشارکت اقتصادی نتیجه تلاش همه مدیران و حمایت مردم است.

وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی حق خرید کالای خارجی را ندارد مگر مشابه داخلی نداشته باشد، اظهار داشت: کالا برای صادرات و مصرف داخلی باید کیفیت داشته باشد و سازمان صنایع و اداره کل استاندارد در این زمینه باید ورود جدی کنند.

نیکبخت با بیان اینکه 66 درصد بازدید از غار علیصدر در تعطیلات نوروز افزایش داشته است، گفت:هیچ شکایتی از نحوه ارائه خدمات به مسافران استان در تعطیلات نوروزی ارائه نشده است .

استاندار همدان با تقدیر از تلاش رسانه‌ها خاطر نشان کرد: انتظار دارم در رویدادهای 2018 که فرصت‌هایی برای همدان است و اگر استفاده نکنیم، ضررمی‌کنیم، از این رویدادها برای استان سرمایه گذار جذب کنیم .

وی گفت:سراب‌های نهاوند، غار علیصدر و مواردی بسیار که می‌توانیم برای توسعه آنها سرمایه گذار جذب کنیم باید مورد توجه باشد.

نیکبخت با اشاره به پروازهای روزانه همدان- تهران که از امروز شروع می‌شود، گفت البته ساعت‌های پرواز اصلاح خواهد شد و ما تعهد کرده‌ایم 80 درصد مسافر این پرواز تامین شود وگرنه پروازها کنسل خواهد شد لذا همه ماموریت‌ها را با پرواز انجام دهید، هزینه آن در مقایسه با خودرو کمتر است.

انتهای پیام/ج

هیچ دستگاهی حق خرید کالاهی ایرانی را ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.