سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان سنندجی

در آستانه ورود دانش‌آموزان پایه سوم به سن تکلیف مراسم جشن شکوفایی ۶۰ دانش آموز دختر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در آستانه مبعث پیامبرگرامی اسلام (ص) جشن تکلیف ۶۰ نفر از دانش آموزان دختر ناحیه دو سنندج با حضورمسئولان، مربیان و اولیاء دانش آموزان آموزشگاه شاهد شهید شهین مردوخی وجمعی از کارشناسان آموزش وپرورش سنندج در مسجد جامع این شهر برگزارشد.

ثریا جهان بین مدیرآموزشگاه شاهد شهید شهین مردوخی صبح امروز چهارشنبه (۲۲ فروردین ماه) در این مراسم گفت:جشن تکلیف یکی از وقایع مهم در زندگی هر نوجوان بوده که از اهمیت و ارزش والایی برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه این جشن، جشن عبادت بوده و باید به نحو مطلوبی برگزار شود، افزود: این مراسم در راستای ساحت‌های تعلیم و تربیت و اموزش وپرورش طبق مفاد سند تحول بنیادین و برنامه‌های درس ملی برگزار شد.

جهان بین گفت:همگی باید بتوانیم قدم‌های اساسی را برای بچه‌هایی که به سن تکلیف رسیده اند در اموزش نماز، قران، احکام قرانی برداریم.

انشاالله روز به روز مسلمانان جهان بتوانند در راستای پیشرفت احکام دینی و قرانی خصوصا در اموزش اینده سازان مملکت کشور گام‌های اساسی برداریم.

وی درپایان گفت:این مراسم که با هدف توسعه و ترویج تربیت دینی و اعتقادی پس از رسیدن به سن تکلیف برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی به اجرای برنامه‌هایی ازجمله گروه حاملان قرآن، اجرای سرود نماز، دکلمه ومولودی خوانی پرداختند.

                                                   

                                                                 

انتهای پیام/م

جشن تکلیف ۶۰ نفر از دانش آموزان دختر ناحیه دو سنندج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.