سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان خارجی سوخت در مرز‌های آبی هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت و کشف محموله‌های سوختی قاچاق در مرز‌های آبی هرمزگان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت: قاچاقچیان خارجی سوخت در مرز‌های آبی هرمزگان شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: از این باند ۲۰۰ هزارلیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و فعالیت بی وقفه مرزبانان شهرستان قشم یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می‌کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند و دریک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله‌های سوخت قاچاق در سواحل آب‌های قشم شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ علی اصغر خرم روی افزود:در این عملیات دو فروند شناور نفت کش خارجی توقیف و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز کشف شد.

وی گفت:در این رابطه ۲۳ نفر متهم تبعه کشور هندوستان دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود:دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.
انتهای پیام/ر


دستگیری ۲۳ تبعه هندوستانی از دو فروند شناور نفت کش خارجی حامل سوخت قاچاق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.