سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ابراهیم حاتمی کیا در سینما سپهر ساری + تصاویر

ابراهیم حاتمی کیا در اکران فیلم به وقت شام در سینما سپهر ساری حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی حوزه هنری مازندران اعلام کرد: اکران عصرانه فیلم سینمایی به وقت شام در سینما سپهر ساری با حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان این فیلم همراه شد.

وی که به دعوت مدیریت امور سینمایی حوزه هنری مازندران و هماهنگی موسسه اوج به ساری آمد، پیش از اکران فیلمش، مورد استقبال هواداران و علاقمندان سینما، همچنین خانواده های شهدا ( به ویژه مدافعان حرم) و ایثارگران قرار گرفت.

حاتمی کیا در سخنرانی کوتاه پیش از فیلم، هدف و انگیزه اصلی تولید این فیلم را نمایش گوشه ای از حماسه سازی های فرزندان غیور این آب و خاک در مقابل توحش نیروهای تکفیری و داعش برشمرد و گفت: اگرچه این اثر تنها بخشی از دلاوری های مدافعان حرم را روایت می کند، اما امیدوارم توانسته باشم با این کار اندکی از رخدادهای جبهه حق علیه باطل در سرزمین شام را با ژرفای حماسه سازی و غیرت نیروهای مومن این نظام و انقلاب به نمایش بگذارم.

وی افزود: تمام تلاش تیم تولید فیلم به وقت شام به رغم ایجاد یک ساختار هنری یکپارچه، دامنه تاثیر آن بوده است تا بتواند پیام خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه کند.

این فیلمساز گفت: افرادی مظلومانه بی هیچ چشم داشتی می روند و در بدترین شرایط می جنگند ومردم ما باید در داخل کشور از رسالت و انگیزه این حرکت و این عزیزان شناخت و آگاهی داشته باشند و آنان را بشناسند.

ابراهیم حاتمی کیا که فیلم های درخشان و به یاد ماندنی دفاع مقدس از جمله دیدبان، مهاجر، آژانس شیشه ای، از کرخه تا راین، بوی پیراهن یوسف، ربان قرمز را در کارنامه دارد، در این محفل گفت: من همواره با پرداختن به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس سعی در نمایش و پاسداشت ارزشهای انسانی سرزمینم داشته ام، و تا روزی که زنده ام در این عرصه خواهم ماند و به حرمت و پاسداشت این گنج گرانمایه، در فیلمهایم به  این ارزشها خواهم پرداخت.

وی با تشکر از همه مخاطبانی که برای تماشای فیلم در سینما حاضر شدند، از بانیان این برنامه که زمینه حضورش را در ساری فراهم ساختند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ م

به وقت شام با حضور حاتمی کیا اکران شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید
۱۰:۴۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنده باد حاتمی کیا