سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله هواداران خشمگین به اتوبوس تیم یاران رضایی

هواداران تیم شارلوا پس از شکست سنگین مقابل کلوب بروژ، مورد حمله هواداران شان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت های هفته چهارم گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ بلژیک، تیم‌های شارلوا و کلوب بروژ به مصاف هم رفتند و در پایان یاران کاوه رضایی با نتیجه 6 بر صفر شکست خوردند.

در این مسابقه، کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی شارلوا   72 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد و سپس جای خود را به کریس بدیا داد. همچنین وسلی مورائس فریرا دا سیلوا ( 2 گل) ,عبدالله دیابی، رود وورمِر ، هانس واناکن و لیور رفالوف گل های بروژ را به ثمر رساندند. با این نتیجه کلوب بروژ با چهل امتیاز صدرنشین گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ است و شارلوا با 27 امتیاز تیم ششم است.

پس از نتایج ضعیف شارلوا در این رقابت ها، زمانیکه آنها در حال سوار شدن به اتوبوس بودند، هواداران این تیم به همراه مواد محترقه، تخم مرغ و ... به اتوبوس و بازیکنان حمله کردند و سبب آسیب رساندن به آنها شدند.

بر همین اساس، سایت lanouvellegazette بلژیک نوشت: پس از پایان بازی صدها نفر در داخل ورزشگاه منتظر اتوبوس تیم بودند و ابتدا درگیری لفظی میان مازو، سرمربی تیم با آنها صورت گرفت و سپس هواداران شارلوا شروع به پرتاب تخم مرغ و مواد محترقه کردند که هیچ کسی آسیبی ندید اما شیشه اتبوس شکست.

انتهای پیام/

حمله هوادارانه شارلوا به اتوبوس تیمشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.