سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شورای شهر تهران مطرح شد؛

اعتراض مسجد جامعی به برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران/ قول هاشمی برای پیگیری موضوع

عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: خواهشمندم از برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در نمایشگاه بین المللی تهران جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، نسبت به برگزاری نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران در خیابان سئول اعتراض و اظهار کرد: طبق مصوبه دوره‌های قبل شورا برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در نمایشگاه بین‌المللی تهران ممنوع اعلام شده است.

وی خطاب به محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران گفت: خواهشمندم اقدامات لازم را مبذول فرمایید تا از برگزاری این نمایشگاه جلوگیری شود.

گفتنی است؛ هاشمی رفسنجانی در پاسخ به مسجد جامعی و با اشاره به مصاحبه روز گذشته خود با باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر ضرورت جلوگیری از برگزاری نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران گفت: من هم نسبت به این موضوع مخالفت کرده‌ام و پیگیری‌های لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله راهور انجام خواهد شد و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.