سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پیشگیری از آسیب در مدارس

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: یک هزار و 600 دانش آموز شهرستان های ایلام و چرداول در طرح مشارکت اجتماعی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با عنوان نماد در سال تحصیلی جاری مشارکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; زهرا همتی در آیین اختتامیه این طرح در مدرسه آل یاسین بیان کرد: این تعداد دانش آموز دختر و پسر این شهرستان ها با چگونگی اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی آشنا شدند.

وی اظهارکرد: این طرح با مشارکت آموزش و پرورش سال تحصیلی جاری در 63 کلاس درس دخترانه و پسرانه پایه دوم مقطع متوسطه اول در قالب 30 مدرسه ایلام و چرداول اجرا شده است.

همتی افزود: مربیان مرتبط با دروس مطالعات اجتماعی در این طرح آموزش های لازم چگونگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را کسب کرده و آنها را به دانش آموزان منتقل کرده اند.

وی ادامه داد: دانش آموزان نیز در این طرح با شناسایی آسیب ها در مدارس راهکارهای لازم را برای رفع آن به اولیا مدارس ارایه می کنند.

مدیرکل بهزیستی ایلام ارتقا سرمایه اجتماعی و کنش های ارتباطی سالم در مدارس، افزایش توانمندی های دانش آموزان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت دانش آموزان برای مقابله با آسیب های اجتماعی را از اهداف این طرح برشمرد.

انتهای پیام/ د

پیشگیری از آسیب در مدارس های ایلام و چرداول

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.