سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین محصولات پروتئینی مردم به نرخ دولتی در ماه رمضان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت:عرضه محصولات پروتئینی با نرخ های مصوب دولتی از امروز آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

اسماعیل پرویزی‌فر مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: عرضه محصولات پروتئینی در 10 تا 15 مرکز توزیع سطح شهر کرمانشاه و یک مرکز در هریک از شهرستان ها آغاز شده و در تلاشیم تا تعداد این مراکز را در صورت وجود متقاضیان افزایش دهیم.

وی گفت: سهمیه گوشت مرغ منجمد اختصاص داده شده به استان برای توزیع با نرخ مصوب دولتی  400 تن است و در حال حاضر 150 تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان موجود است و برای تامین مابقی سهمیه در نظر گرفته شده برای استان هم هیچ مشکلی نداریم.

وی افزود: سهمیه گوشت قرمز منجمد استان برای توزیع در ماه مبارک رمضان 40 تن گوشت گوساله منجمد است و در حال حاضر 25 تن از این نوع گوشت در استان موجود بوده و حدود 20 تن دیگر نیز در راه ورود به استان است.

پرویزی‌فر سپس با اشاره به برنامه‌ریزی برای توزیع 30 تن تخم‌مرغ در استان کرمانشاه با نرخ مصوب دولتی به مناسبت ماه مبارک رمضان، افزود: هر شانه 30 عددی تخم‌مرغ با قیمت 12 هزار و 600 تومان به دست مشتریان می‌رسد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

عرضه محصولات پروتئینی در 10 تا 15 مرکز توزیع سطح شهر کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، عرضه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.