سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی نسب: «ام اس» مانعی برای ورزش نیست

بانوی تیراندازی تیم ملی بیماران خاص گفت: بیماری «ام اس» مانع از حضورم در ورزش نشد و حتی فرصت بیشتری برای فعالیت هایم پیدا کردم.

منیره جلالی نسب عضو تیم ملی بیماران خاص در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره ورزش کردن افراد دارای بیماری خاص بیان کرد: من حدود ۱۷ سال است که به بیماری ام اس دچار شدم، اما این بیماری مانع از حضورم در ورزش نشد و حتی فرصت بیشتری برای فعالیت هایم پیدا کردم.

او ادامه داد: قبل از بیماری نیز مشغول فعالیت‌های ورزشی بدم، اما بعد از بیماری ام اس در رشته هایدارت و تیراندازی شروع به فعالیت کردم و حتی این بیماری باعث نشد که پیاده روی روزانه ام را متوقف کنم.

جلالی نسب افزود: به تمام افرادی که دارای بیماری خاص مانند ام اس هستند می‌گویم که بیماری مانع از تلاش کردن نمی‌شود و حتی من فرصت‌های بیشتری را برای حضور در رشته‌های مختلف پیدا کردم و گاهی به قدری سرگرم فعالیت و ورزش می‌شوم که این بیماری را فراموش می‌کنم.

او در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر فدراسیون پیوند اعضا حمایت زیادی از علاقه‌مندان به ورزش می‌کند و به افرادی که دارای نوعی بیماری خاص هستند توصیه می‌کنم با این فدراسیون آشنا شوند و حتما در یک رشته ورزشی فعالیت کنند.

جلالی نسب در خصوص حضور بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی گفت: اگر بانوان ما دررشته‌های مختلف ورزشی فعالیت کنند می‌توانند سلامتی و شادابی را به سایر افراد خانواده منتقل کنند و حتی کودکان را به سمت ورزش کردن سوق دهند.

بانوی تیرانداز تیم ملی بیماری‌های خاص در پایان خاطر نشان کرد: من در انجمن ام اس به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنم و افرادی که به این بیماری دچارهستند را بهورزش کردن تشویق می‌کنم. امیدوارم بیماری مانع از پیشرفت ورزشکاران کشورم نشود و شاهد حضور هر چه بیشتر بیماران خاص در رشته‌های ورزشی باشیم.


انتهای پیام/


اظهارات جلالی نسب درباره حضور بیماران خاص در ورزش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.