سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی زاد: هدفمان ترویج ورزش همگانی در بین بیماران خاص است

دبیر فدراسیون پیوند اعضا گفت: به دنبال توسعه و ترویج ورزش همگانی در بین بیماران خاص هستیم تا آن‌ها در هر شرایطی بتوانند ورزش کنند.

مهین فرهادی زاد دبیر فدراسیون پیوند اعضا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف فدراسیون توسعه و ترویج ورزش همگانی در بین بیماران خاص و پیوند اعضا است تا این افراد در هر شرایطی بتوانند ورزش کنند.

او ادامه داد: فدراسیون در همین راستا به مناسبت‌هایی که در تقویم وجود دارد همایش و جشنواره‌های مختلف ورزشی را در استان‌های کشور برگزار می‌کند تا افرادی که بیماری خاص دارند با ورزش‌هایی که برای این بیماران مشخص شده آشنا و به سمت ورزش سوق داده شوند.

دبیر فدراسیون افزود: به مناسبت سالگرد تاسیس فدراسیون و به کمک هیئت استان تهران همایش ورزش همگانی را برگزار کردیم و در این همایش علاوه بر انجام ورزش از نظر پزشکی اطلاعاتی را در مورد بیماری‌های خاص و پیوند اعضا در اختیار مردم قرار دادیم و سعی کردیم که ورزش‌های مخصوص این بیماران را معرفی کنیم تا قدمی برای ترویج ورزش برداشته باشیم.

فرهادی زاد عنوان کرد: امسال مسابقات قهرمانی کشور در هر دو بخش مردان و بانوان در تمام رشته‌های تحت پوشش برگزار می‌کنیم تا بتوانیم نفرات برتر را برای دعوت به تیم‌های ملی شناسایی کنیم و برای رقابت‌های جهانی آماده شویم.

او در مورد مسابقات برون مرزی پیوند اعضا تصریح کرد: رقابت جهانی ورزش پیوند اعضا تیرماه سال آینده به میزبانی نیوکاسل انگلیس برگزار خواهد شد و ما باید هر چه سریعتر نفرات تیم‌های ملی را مشخص کنیم تا با تشکیل اردو‌های آمادگی بتوانیم قدرتمند در مسابقات حاضر شویم.

فرهادی زاد درباره مشکلات موجود در ورزش پیوند اعضا و بیماران خاص گفت: خوشبختانه فدراسیون‌های ورزشی همکاری لازم را با تیم‌های ملی ما داشتند و ما در این مدت توانستیم از امکانات و لوازم آن‌ها استفاده کنیم، اما هنوز در سطح استان‌های کشور با کمبود سالن‌های تخصصی برای ورزشکاران مان مواجه هستیم و این کار ما را کمی دشوار می‌کند چرا که نمی‌توانیم استعداد‌های ورزشی را شناسایی کنیم.

او ادامه داد:البته از نظر بودجه وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را از فدراسیون داشته است، اما با توجه به اینکه باید فضا را رای ورزش کردن بیماران خاص و پیوند اعضا آماده کنیم نیاز به اعتبارات بیشتری داریم و امیدوارم در آینده شاهد افزایش بودجه فدراسیون باشیم.

دبیر فدراسیون پیوند اعضا در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را برای گسترش ورزش در بین بیماران خاص به کار می‌گیریم و امیدوارم هر روز شاهد حضور هر چه بیشتر این افراد در ورزش باشیم.


انتهای پیام/


اظهارات فرهادی زاد درباره ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
شاهین و
۰۱:۵۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام و عرض وقت بخیر.....

مسابقات کشوری امسال کی و کجاست؟
اگر ما ورزشکاران زودتر بدانیم برامون بهتره%
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات التماس دعا
سپاسگزارم
شاهین و
۰۱:۵۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام و عرض وقت بخیر.....

مسابقات کشوری امسال کی و کجاست؟
اگر ما ورزشکاران زودتر بدانیم برامون بهتره%
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات التماس دعا
سپاسگزارم