سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ایران نایب قهرمان مسابقات کشتی نظامیان جهان شد

تیم کشتی ایران با حضور چهار کشتی گیر کرمانشاهی در این تیم در مسابقات کشتی نظامیان جهان و کسب یک مدال طلا و دو نقره نایب قهرمان این مسابقات، شد.

محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:سی و سومین دوره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نظامیان جهان روزهای 25 تا 27 اردیبهشت ماه در مسکو روسیه برگزار شد.

وی گفت:چهار کشتی گیر کرمانشاهی یدالله محبی در 125کیلوگرم مدال طلا و حامد رشیدی در 74 کیلوگرم مدال نقره، بهمن تیموری در 79 کیلوگرم مدال نقره ، ارشک محبی در 92 کیلوگرم مقام پنجم  را کسب کردند.


وی افزود:در مسابقات نظامیان جهان، جعفر دلیری مربی کرمانشاهی نیز به عنوان یکی از مربیان تیم ملی حضور داشت و در نایب قهرمانی کشتی ایران نقش مهمی داشت.

محبی گفت: در مسابقات نظامیان جهان کشتی گیران خوبی بخصوص از کشورهای آسیایی شرکت داشتند چرا که این رقابت ها یکی از تورنمنت های مهم پیش از مسابقات آسیایی 2018 و همچنین مسابقات جهانی مجارستان به شمار می رفت.
وی گفت:در این مسابقات تیم روسیه با 225 امتیاز اول تیم ایران با 163 امتیاز دوم و تیم قزاقستان نیز با 117 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حضور چهار کرمانشاهی در مسابقات کشتی نظامیان جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.