سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای اشتغال دانشگاهیان و دانشجویان

معاون استاندار سمنان گفت : برنامه ریزی مناسبی هم برای اشتغال دانشگاهیان و دانشجویان در حال انجام است که با تفکیک شغل هایی مثل صنایع خودرو سازی و دارویی و ... تلاش برای اشتغال این افراد نیز انجام می شود.

حشمت الله عسگری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  در چهارمین جلسه ی کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت : تاکنون 30 دستگاه اجرایی برای ایجاد شغل در استان اعلام آمادگی کرده و در این جلسه برنامه ریزی شد تا ظرف یک هفته آینده بقیه دستگاه های نیز تعهدات شغلی خود را اعلام کنند.

وی افزود : برنامه ریزی مناسبی هم برای اشتغال دانشگاهیان و دانشجویان در حال انجام است که با تفکیک شغل هایی مثل صنایع خودرو سازی و دارویی و ... تلاش برای اشتغال این افراد نیز انجام می شود.

اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه با اشاره به پرداخت تسهلات اشتغال روستایی گفت: سهم استان 92 میلیارد و 400 میلیارد تومان بوده که 70 میلیارد تومان طرح برای بانک ها ارسال شده که 8 طرح با رقم بیش از 1 میلیارد تومان پرداخت شده و بقیه نیز در دست بررسی است.

وی افزود: این تسهلات در مناطق شهری زیر 10 هزار نفر و روستایی و عشایری با کارمزد 6 درصد و به ازای سرانه جمیعت این تسهلات از 150 میلیون تومان با آورده  حداکثری 20 درسد است.

انتهای پیام / د

طبق تعهد دتسگاه های اجرایی سمنان قرار است امسال بیش از 10 هزار شغل جدید در استان ایجاد شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.