سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدری: هدفمان میزبانی مسابقات نجات غریق کشور‌های اسلامی است

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق گفت: هدفمان کسب میزبانی و برگزاری اولین دوره مسابقات نجات غریق کشور‌های اسلامی است.

مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون نجات غریق در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیان کرد: با برنامه ریزی که فدراسیون انجام داده است هدفمان کسب میزبانی و برگزاری اولین دوره مسابقات نجات غریق کشور‌های اسلامی است و در صورتی که وزارت ورزش و جوانان با طرح این رقابت‌ها موافقت کند می‌توانیم نخستین دوره آن را به میزبانی ایران برگزار کنیم.

او ادامه داد: طرح اولیه این مسابقات برنامه ریزی شده و در صورتی که مسئولان ورزش کشور موافقت کنند تا پایان سال جاری این رقابت‌ها را با حضور کشور‌های اسلامی برگزار خواهیم کرد و تمام تلاش مان این است که میزبان نخستین دوره این رقابت‌ها باشیم.

حیدری افزود: ماه گذشته جلسه‌ای در فدراسیون جهانی نجات غریق برگزار شد و مسئولان این فدراسیون تصمیم گرفتند با مسئولان IOC درباره المپیکی کردن رشه غواصی آزاد صحبت کنند و در صورتی که این رشته وارد رقابت‌های المپیک شود برای ایران امتیاز خیلی خوبی خواهد بود چرا که در این رشته قدمت زیادی داریم و ورزشکاران کشورمان از مدال آوران حتمی المپیک خواهند بود.

نایب رئیس فدراسیون عنوان کرد: هنوز رقابت‌های جهانی و المپیکی برای رشته‌ها غواصی برگزار نشده است و امیدواریم با المپیکی شدن این رشته شاهد افتخار آفرینی ملی پوشان کشورمان در سطح جهانی باشیم.

او بیان کرد: اردیبهشت ماه رقابت‌های قهرمانی کشور نجات غریق در هر 2 بخش مردان و بانوان برگزار شد و در کنار آن استعدایابی هم صورت گرفت تا نفرات برتر شناسایی شوند. با توجه با اینکه تیم ملی مردان ما آبان ماه سال جاری عازم مسابقات جهانی استرالیا هستند ۱۵ نفر از برترین‌های رقابت‌های قهرمانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

حیدری تصریح کرد: اردو‌های تیم ملی برنامه ریزی شده است و نخستین مرحله آن پس از پایان ماه مبارک رمضان به میزبانی شهر گیلان برگزار خواهد شد و پس از آن تا زمان اعزام اردو‌ها به صورت مستمر برپا می‌شود تا ترکیب نهایی بر اثر نظر کادر فنی مشخص شود.

نایب رئیس فدراسیون خاطر نشان کرد: تمام تلاش مان این است که ورزشکاران کشورمان را در رشته نجات غریق در کلیه مجموعه‌های آبی (استخر و آب‌های دریا) فعال باشند و ملی پوشان در رقابت‌های مختلف برای کشور افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/

اظهارات حیدری درباره وضعیت تیم‌های ملی نجات غریق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.