سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کارگروه فرهنگی، اجتماعی با موضوع منطقه سلامت

کارگروه فرهنگی، اجتماعی با موضوع ایجاد منطقه سلامت با حضور مسئولان ادارات مربوطه در یزد برگزارشد.

خامسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:ظرفیت و پتانسیل‌های استان یزد در بحث سلامت می‌تواند استان یزد را به قطب سلامت تبدیل کند که باعث توسعه توریسم درمانی و گردشگری سلامت می‌شود.

خامسی افزود:ترافیک، عدم سهولت شهروندان به مراکز درمانی، بحث‌های غیر رسمی و اقتصادی از جمله مشکلاتی است که مردم استان یزد در مورد سلامت با آن مواجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست راهکار‌هایی برای حفظ جایگاه استان یزد در بحث سلامت در منطقه اندیشیده شد تا مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان کاهش یابد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد تصریح کرد:مقرر شد کارگروهی با مسئولان مرتبط با حوزهسلامت و مدیریت شهری برای بررسی موضوع ایجاد منطقه سلامت در یزد برگزارشود.

خامسی اظهارداشت: با توجه به موضوع ثبت جهانی، تبدیل شدن شهر یزد به قطب و مرکز سلامت فرصت و ظرفیت ارزشمندی است، اما نباید از اثرات اجتماعی و فرهنگی آن غافل بمانیم و نیازمند هم اندیشی و پیشنهادات متنوع و کارشناسی برای تبدیل مشکلات به فرصت در این زمینه هستیم که این امر توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و با مشارکت دستگا‌های اجرایی موثر و پیشنهادات مختلف برای رسیدن به اجرای برنامه‌ای منسجم امتداد می‌یابد.

انتهای پیام/ ا

توجه بر اثرات فرهنگي و اجتماعي ارائه خدمات در حوزه سلامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.