سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدافع تیم ملی اسپانیا:

اسپانیا توانایی قهرمانی دوباره در جام جهانی را دارد

مدافع تیم ملی اسپانیا گفت: توانایی قهرمانی دوباره در جام جهانی را داریم، اما کار سختی در پیش رو است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی ۲۰۱۸ درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که شاگردان کی روش در گروه B. بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار ۲۵ خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

شاگردان کی روش در گروه سختی در جام جهانی حضور دارند و به همین دلیل، بیشتر کارشناسان شانس صعود تیم کشورمان را پایین‌تر از ۳ تیم دیگر (اسپانیا - پرتغال - مراکش) می‌دانند، اما یوز‌های جوان، در سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را گرفتند و باید دید در روسیه چه نتایجی بدست خواهد آمد.

ستاره خط دفاعی تیم اسپانیا سزار آزپیلیکوئتا است. مدافع ۲۸ ساله باشگاه چلسی انگلیس که سابقه بازی در تیم‌های اوساسونا و مارسی را دارد و بدون شک یکی از مهره‌های اصلی لوپتگی محسوب می‌شود.

این بازیکن در گفتگو با روزنامه مارکا درباره شرایط تیم ملی اسپانیا گفت: در سال‌های گذشته نتایج خوبی گرفتیم و قهرمان جام جهانی و جام ملت‌های اروپا شدیم. در سال ۲۰۱۴ تیم در سطح خوبی قرار نداشت و نتایج ضعیفی کسب کرد، اما اکنون تجربه زیادی داریم و امیدوارم بتوانیم از فرصت هایمان در روسیه استفاده کنیم.

او افزود: واضح است، تیم ملی اسپانیا توانایی قهرمانی دوباره در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال را دارد، اما کار سختی در پیش رو داریم. بسیاری از علاقه مندان، آلمان، پرتغال، فرانسه، آرژانتین و برزیل را از شانس‌های قهرمانی می‌دانند، اما تیم ما نیز آموزش‌های خوبی دیده و برای مسابقات آماده است.

آزپیلیکوئتا در مورد تقابل با رونالدو ادامه داد: در نخستین بازی باید مقابل پرتغال، قهرمان اروپا و رونالدو بازی کنیم. او بازیکن عالی است و وظیفه من و مدافعان این خواهد بود تا او را از محوطه جریمه دور نگه داریم. در بازی‌های دوستانه خوب بازی می‌کنیم و امیدوارم همین عملکردمان را در جام جهانی ارائه دهیم.

گفتنی است، سزار آزپیلیکوئتا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم حضور داشت و برای دومین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات مدافع اسپانیا درباره جام جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.