سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد؛

انجام 8 عملیات امداد و نجات در همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 23 خرداد ماه شهروندان 470 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمدرضا بیاناتی  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد:  طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 23 خرداد ماه، چهار عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 23 خرداد ماه شهروندان 470 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: همچنین 17 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 100 تماس اشتباه و متاسفانه 344 مورد ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی یاداور شد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ چهار مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در خیابان تختی و سه مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان عاشورا، شهرک مدنی و جاده قاسم آباد بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در هنرستان، دو مورد مهار حیوانات در میدان رسالت و شکریه و عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در جاده ملایر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/د.ا

برقراری 470 تماس با سامانه 125 همدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.