سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی بیش از ۸۰۰ مسجد در آذربایجان غربی برای برپایی نماز عید فطر

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از آمادگی بیش از ۸۰۰ مسجد در استان برای برپایی نماز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: عید فطر قبولی طاعات و عبادات یک ماه ضیافت الهی و یکی از اعیاد رسمی و بزرگ مسلمین است.
وی با بیان این که عید سعید فطر عید شادمانی انسان و عید بندگی است، اظهار امیدواری کرد که خداوند تبارک و تعالی به همه بندگان توفیق عنایت فرماید تا همه ایام و لیالی را به عبودیت و بندگی او بپردازند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در مساجد استان گفت:امسال نماز عید سعید فطر در ۸۶۲ مسجد، مصلا و حسینیه شهری و روستایی استان اقامه می‌شود.
وی با بیان اینکه از این تعداد، ۱۶۳ مسجد، مصلا و حسینیه مربوط به شهرستان ارومیه است اظهارداشت: مسجد مولای متقیان، بازار باش، امام هادی (ع)، امام حسین (ع)، ابوالفضل (ع)، مصلای امام خمینی (ره)، مساجد حضرت قائم (عج) و امام رضا (ع) از جمله این مساجد شاخص در ارومیه به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر توسط ائمه جماعات و روحانیون مبلغ اعزامی به روستا‌ها انجام می‌شود گفت: امسال دو هزار مبلغ در طول ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهری و روستایی استان اعزام شده اند.

انتهای پیام/م
 

برپایی نماز عید فطر در مساجد آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.