سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید هیئت اتریشی از پارک ملی دنا درکهگیلویه و بویراحمد

معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط زیست وتوسعه پایدار اتریش به همراه 9 نفر از کارشناسان و متخصصین این وزراتخانه از پارک ملی و مناطق حفاظت شده دنا بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  گروه کارشناسان محیط زیست کشور اتریش در پی تفاهم نامه منعقد شده بین ایران و این کشور در سفری یک روزه به یاسوج ازپارک ملی ومناطق حفاظت شده کهگیلویه وبویراحمد بازدید کردند.
محسن جعفری نژاد گفت: بازدید متخصصان و کارشناسان محیط زیست اتریش در جهت اجرای تفاهم نامه علمی و عملیاتی بین سازمان حفاظت محیط زیست و این کشور اروپایی صورت گرفت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدافزود: تبادل اطلاعات و تجربیات علمی در راستای حفاظت از پارک های ملی و مناطق تحت مدیریت کشور یکی از محورهایی بود که در این تفاهم نامه مورد تاکید است.
جعفری نژاد اظهار کرد: این گروه 10 نفره در این سفری یک روزه از مناطق حفاظت شده کوه گل و خاریدون سی سخت واقع در پارک ملی دنا دیدن کردند.
دراین سفر و بازدید 3 رئیس پارک، 6 کارشناس از کشور اتریش و 5 نفر کارشناس از سازمان حفاظت محیط زیست ویکتوریا هاسبر معاون سازمان حفاظت و پارک های ملی وزارت محیط زیست اتریش را همراهی می کردند.

انتهای پیام/غ

بازدید معاون محیط زیست اتریش از پارک ملی دنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.