سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های منطقه ویژه در حوزه شیلات و کشاورزی اجرا می‌شود

معاون استاندار بوشهر با اشاره به تصویب منطقه ویژه علم و فناوری استان بوشهر گفت: پروژه‌های این منطقه ویژه در دو حوزه شیلات و کشاورزی با همکاری شورای عالی مناطق علم و فناوری اجراء می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر پیش از ظهر امروز در جلسه نظام نوآوری منطقه‌ای و تطابق آن با حوزه مزیتی استان بوشهر به ویژگی‌های این استان در حوزه علم و فناوری پرداخت و اظهار داشت: استان بوشهر در چند سال اخیر در عرصه علم و فناوری اقدامات خوبی انجام داده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی از صدور مجوز فعالیت ۵ منطقه ویژه علم و فناوری در کشور خبرداد و تصریح کرد: فعالیت منطقه ویژه علم و فناوری استان بوشهر در کنار ۴ استان خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، یزد و اصفهان آغاز شده که این نشان از جایگاه این استان در عرصه علم و فناوری است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت استان بوشهر در عرصه‌های صنعتی و نیروگاهی بیان کرد: با توجه به میزبانی استان بوشهر از تاسیسات مهم صنعتی و نیروگاهی یکی از مطالبات جدی استان ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری است که مجوز آن صادر شده است.

زرین‌فر از اجرای پروژه‌های منطقه ویژه علم و فناوری استان در دو حوزه شیلات و کشاورزی خبرداد و خاطر نشان کرد: برای توسعه منطقه ویژه علم و فناوری استان بوشهر، پروژه‌هایی در دو حوزه شیلات و کشاورزی مد نظر قرار گرفته که این پروژه با همکاری شورای عالی مناطق علم و فناوری اجرایی می‌شود.

وی افزود: هدف از طرح توسعه مرکز علم و فناوری استان بوشهر توانمندسازی استان در حوزه‌های مختلف به ویژه شیلات و نخیلات است.

معاون استاندار بوشهر از مشارکت سازمان یونیدو «سازمان توسعه صنعتی ملل متحد» برای اجرای طرح‌های تدوین شده در منطقه ویژه علم و فناوری خبرداد و افزود:در اجرای پروژه‌های تدوین شده در منطقه ویژه علم و فناوری بوشهر سازمان توسعه صنعتی ملل متحد «یونیدو» مشاوره و آموزش‌های مورد نیاز را ارائه می‌کند.

انتهای پیام/م

اجرای پروژه‌های منطقه ویژه علم و فناوری استان در ۲ حوزه شیلات و کشاورزی

برچسب ها: کشاورزان ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.