سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی کانال چم بشیر را به طور جدی پیگیری می کنیم/دستگاه هایی که کوتاهی کردند مشخص شدند

دادستان کرمانشاه گفت:شهروندان خاطر جمع باشند که به صورت جدی پیگیر ایمن سازی کانال چم بشیر هستیم.

دادستان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:  به مردم اطمینان می دهیم  که یکی از دغدغه های  جدی ما بحث ایمن سازی کانال چم بشیر است و نه فقط این کانال بلکه در هرجایی که رودخانه ها سرباز است دغدغه داریم .

صادقی گفت:مسئولینی که  وظیفه نظارت کردن  دارند  را حتما پای کار می آوریم و از آن ها مطالبه گری خواهیم کرد اما اجرای عملیات با محدودیت های بودجه و فنی روبه روست این اطمینان را می دهیم که مردم خاطر جمع باشند و  بدانند پای کار هستیم و به صورت جدی این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: ایمن سازی کانال چم بشیر  باید از مناظر مختلف بررسی شود  و باید با نظر کارشناسی ایمن سازی شود  شاید به نظر کارشناسان گزینه فنس کشی  مناسب باشد .

صادقی  گفت:باید ایمن سازی کانال چم بشیر نیز هم از نظر فنی و هم از نظر زیبا شناختی بررسی شود و  و طوری باشد که چهره نازیبا نداشته باشد و هم چنین مخاطراتی  برای مردم نداشته باشد.

سجاد یزدانی شهردار منطقه 7 در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نیز در خصوص ایمن سازی کانال چم بشیر گفت: امیدواریم که شاهد وقایع جان باختن همشهریان بر اثر سقوط به داخل کانال آب نباشیم و یکی از معاونین را ملزم کردیم تا بر بررسی پرونده غرق شدن کودک سه ساله در کانال چم بشیر  نظارت دقیق داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه جان انسانی با مخاطره از بین رفته  و خانواده ای داغدار شده  هیات 3نفره کارشناسی به طور دقیق این موضوع  را پیگیری کردند و نظرات خود را اعلام کردند و دستگاه هایی که کوتاهی یا بی احتیاطی کردند مشخص شده است و در مرحله  ای هستیم که تحقیقات نهایی را انجام می دهیم.

یزدانی گفت: با تکمیل تحقیقات و اتخاذ تصمیم نهایی پرونده برای اجرا به دادگاه ارسال می شود.

گفتنی است روز 4اردیبهشت ماه سال جاری کودک سه ساله ای  به داخل کانال چم بشیر سقوط کرد و متاسفانه غرق شد  این کانال با توجه به نداشتن حفاظ همواره تهدیدی برای جان شهروندان و به خصوص کودکان است.

انتهای پیام/ز

غرق شدن کودک سه ساله در کانال چم بشیر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.