سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر جهاد کشاورزی بهار خبرداد:

توزیع بیش از ۵.۴ میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی در شهرستان بهار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: طی سه ماه نخست امسال ۵ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۱ لیتر سوخت میان کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هوشنگ کرمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: طی سه ماه نخست امسال ۵ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۱ لیتر سوخت میان کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان بهار توزیع شد.

وی گفت: از این میزان ۵ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۹۱۵ لیتر نفت گاز و ۳ هزار و ۱۳۶ لیتر نفت سفید بوده که ۳ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۳۵۰ لیتر نفت گاز به ماشین آلات، ۶۰۹ هزارو ۸۰۱  لیتر نفت گاز به مرغداری ها و ۱۴ هزار و ۸۰۰ لیتر نفت گاز به مراکز تولید آبزیان اختصاص یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار به پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی نیز اشاره داشت و گفت:  مرحله دوم طرح شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی در شهرستان بهار در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه از ۲ هزار و ۹۰۷ تراکتور و کمباین موجود بر اساس سال تولید تاکنون در مرحله اول ۸۵۸ دستگاه و در مرحله دوم ۳۰۴ دستگاه و در سال جاری ۴۷ دستگاه شماره گذاری شده است، گفت: مابقی تراکتورهای مشمول طرح نیز در مراحل بعدی شماره گذاری خواهند شد.

انتهای پیام/ص.ف

توزیع سوخت بخش کشاورزی در شهرستان بهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.