وی افزود: فراوانی بیشترین تماس مربوط به تخلفات راهور با ۲۲ درصد و نزاع و درگیری با ۲۱ درصد بوده که مأموران در زمان کمتر از ۷ دقیقه در محل حاضر شدند.
سردار یعقوبی ادامه داد: با بررسی صورت گرفته: ۹۶ درصد شهروندان از عملکرد پلیس ۱۱۰ اظهار رضایتمندی و ۴ درصد اظهار نارضایتی داشتند.
وی افزود: برقراری تماس های غیر فوریتی و غیر مرتبط موجب اشغال خطوط تلفنی این مرکز و در نهایت تأخیر در حضور به موقع مأموران در صحنه های فوری خواهد شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خاتمه گفت: برای ارائه خدمات به موقع و فوریتی لازم است که شهروندان از تماس با ۱۱۰ برای موضوع های غیر پلیسی خودداری کنند.
انتهای پیام/
به هیچ وجه احساس امنیت وجود نداشت و هر لحظه ممکن بود یه اتفاقی بیفته