سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین دلایل تماس تهرانی‌ها با پلیس ۱۱۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: برای ارائه خدمات به موقع و فوریتی لازم است که شهروندان از تماس با ۱۱۰ برای موضوع های غیر پلیسی خودداری کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار پرویز یعقوبی معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه حدود نیمی از تماس های شهروندان تهرانی با پلیس ۱۱۰ به دلیل تصادف و نزاع بوده است، گفت: ماه گذشته تعداد تماس های تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ حدود یک میلیون و ۵۳ هزار تماس بوده که از این میزان تعداد ۵۲۱ هزار مورد آن منجر به عملیات و خدمات پلیسی شده است .

وی افزود: فراوانی بیشترین تماس مربوط به تخلفات راهور با ۲۲ درصد و نزاع و درگیری با ۲۱ درصد بوده که مأموران در زمان کمتر از ۷ دقیقه در محل حاضر شدند.

سردار یعقوبی ادامه داد: با بررسی صورت گرفته: ۹۶ درصد شهروندان از عملکرد پلیس ۱۱۰ اظهار رضایتمندی و ۴ درصد اظهار نارضایتی داشتند.

وی افزود: برقراری تماس های غیر فوریتی و غیر مرتبط موجب اشغال خطوط تلفنی این مرکز و در نهایت تأخیر در حضور به موقع مأموران در صحنه های فوری خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خاتمه گفت: برای ارائه خدمات به موقع و فوریتی لازم است که شهروندان از تماس با ۱۱۰ برای موضوع های غیر پلیسی خودداری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۵ تير ۱۳۹۷
چند وقت پیش برای یک سفر کاری به تهران رفته بودیم
به هیچ وجه احساس امنیت وجود نداشت و هر لحظه ممکن بود یه اتفاقی بیفته