سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی قهرمانان کامپوند تیراندازی با کمان کشور در همدان

قهرمانان رشته کامپوند مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ساسان رضوی مشعوف،دبیر هیات تیراندازی با کمان همدان گفت: مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوانان و جوانان با حضور 100 کماندار از استانهای اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، زنجان، مرکزی، فارس، همدان، لرستان، یزد، مازندران، گیلان و گلستان و همچنین جزیره کیش در رشته های ریکرو و کامپوند دختران و پسران در زمین چمن دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

وی اظهار داشت: در جریان این مرحله از مسابقات و در ماده کامپوند جوانان دختر سوگند حداد از البرز قهرمان شد، هانیه محمدی و بهاره رضایی هر دو از مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات تیراندازی با کمان همدان اضافه کرد: در کامپوند جوانان پسر نیز دانیال حیدرزاده از چهارمحال و بختیاری به مقام قهرمانی رسید، فردین کلانتری از زنجان و امیر محمد ابوالحسنی از گیلان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان دختر نیز گیسا بایبوردی از تهران قهرمان شد، ساغر حلوایی از زنجان عنوان دوم را به دست آورد و دینا آقامحمدی از زنجان سوم شد.

رضوی مشعوف بیان کرد: همچنین در کامپوند نوجوانان پسر آرمین پاکزاد از البرز عنوان نخست را کسب کرد، علی سعیدی از یزد دوم شد و امیر محمد قربان زاده از مازندران به مقام سوم دست یافت.

وی در پایان گفت: رقابت های کامپوند در رده سنی نوجوانان و جوانان و در مسافت 50 متر در دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ ش

مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ نوجوانان و جوانان کشور به میزبانی همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.