سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره پاراگلایدر کشوری در همدان برگزار می‌شود

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان همدان گفت: به مناسبت رویدا همدان۲۰۱۸ جشنواره کشوری پاراگلایدر به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد عیوقیان ،رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان همدان با بیان این که رویداد همدان2018 فرصت مناسبی است تا ظرفیت‌های ورزشی و گردشگری استان همدان به سایر استان‌های کشور و حتی در سطح بین المللی معرفی شود ، اظهار داشت: به همین دلیل همزمان با این رویداد مهم هیئت انجمن‌های ورزشی همدان پس از رایزنی‌های متعدد میزبانی از جشنواره پاراگلایدر کشوری را برعهده گرفت.

وی افزود: این جشنواره به مدت 3 روز در دو بخش آقایان و بانوان در سایت پروازی شهرستانه استان همدان برگزار می‌شود.

عیوقیان عنوان کرد: در این جشنواره 200 ورزشکار از استان‌های مختلف کشور از تاریخ بیست و هفتم تا بیست و نهم تیر ماه به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان این که همدان یکی از استان‌هایی است که از جغرافیای مناسبی برای توسعه رشته پاراگلایدر و سایر ورزش‌های پروازی برخوردار است گفت: در حال حاضر دو سایت شهرستانه و بارابند در استان همدان جهت این رشته مفرح فعال است.

عیوقیان تاکید کرد: برای معرفی جاذبه های گردشگری استان همدان به ویژه در بخش گردشگری ورزشی مجبور هستیم میزبانی از جشنواره‌ها و مسابقات اینچنینی را برعهده بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: 50 نفر از ورزشکاران این جشنواره از استان همدان هستند که این اتفاق از پیشرفت و توسعه ورزش‌های پروازی در همدان حکایت می‌کند.

انتهای پیام/ج


  جشنواره پاراگلایدر کشوری به میزبانی همدا برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.