سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری یکی از افراد مؤثر شبکه فساد واردات خودرو + عکس

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت و معدن از دستگیری یکی از افراد موثر در واردات غیرقانونی خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ واردات غیر قانونی خودرو می تواند صدمات زیادی به کشور وارد کند. علاوه بر خروج مقادیر زیادی ارز و ضربه زدن به صنعت خودروسازی داخلی که می تواند برای اقتصاد کشور مهلک باشد؛ جولان چنین خودروهای گرانقیمت و لوکسی در خیابان های کشور  بار منفی روانی برای شهروندان بویژه اقشار کم درآمد ایجاد می کند.

به نظر می رسد این معضل از طرف مسئولان دولتی و ناجا جدی تلقی شده است و آنها  تلاش خود را برای مبارزه با آن آغاز کرده اند. محمد شریعتمداری، وزیر صنعت و معدن دولت روحانی در توئیت جدیدی که منتشر کرده است از دستگیری یکی از افراد موثر در واردات غیرقانونی خودروهای لوکس خبر داده است. او در این توئیت نوشته است : " پیرو دستور دکتر ‎روحانی درباره گزارش ارسال شده اينجانب، ناجا از دستگیری م.آ در خوزستان و اعترافات موثر وی از شبکه فساد خبر داده است. او یکی از افرادی است که اقداماتش در گزارش‌ سال۹۶ ما به تعزيرات و گزارش۲۰ صفحه‌ای از ‎فساد_زنجیره‌ای ، بالغ بر٧١٨ دستگاه خودرو لوکس بود."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۸ تير ۱۳۹۷
برادر بیشتر مشکلات مربوط به فساد اقتصادی ختم میشه به همین اختصار نویسی ها به والله . اگر مساله آبروست که من حاضرم به 124000 پیامبر و 14 تن اهل بیت قسم بخورم که اون کسی که به بیت المال دست درازی میکنه اصلا آبرویی نداره . اصلا آبرو براش مهم نیست . اصلا هیچ چیزی براش مهم نیست . تا کی میخواید اختصار نویسی کنید به والله باید در مقابل این سکوت جواب پس بدید . خداوند همان حاکمی است که شاهد بوده است .
علی
۱۲:۱۳ ۲۸ تير ۱۳۹۷
آفرین به عکستان
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۸ تير ۱۳۹۷
باید به شدت مجازات شه
موحدی
۱۰:۴۶ ۲۸ تير ۱۳۹۷
وقتی عاملین اختصاص ارز و ورود غیر قانونی ۶۴۰۰ خودرو لوکس را معرفی و دستگیر کردند و این حرف ها رو باور می کنم.
همین
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
مگه توییتر فیلتر نیست ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۸ تير ۱۳۹۷
پس اسمش میم الف بوده پس دال زال و رم و آ ب خ ح ج ه ع چکاره بودند
ناشناس
۰۴:۵۶ ۲۸ تير ۱۳۹۷
پس عکسش کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟