سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت 11 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به خانوارهای نیازمند اردبیلی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 11 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به صورت قرض‌الحسنه به اقشار نیازمند و آسیب پذیر در استان پرداخت شده است.

علیرضا حسین‌نژاد،معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۶۰۰ مددجو و خانوار نیازمند در سطح استان اردبیل در نوبت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی قرار دارند.

وی گفت: در راستای رفع مشکلات و مسائل اقشار نیازمند و محروم در سطح استان اردبیل در سه ماهه نخست امسال بیش از 11 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به صورت قرض‌الحسنه به اقشار نیازمند و آسیب پذیر در استان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تصریح کرد: این میزان تسهیلات برای 460 نفر از مددجویان و افراد آسیب پذیر در سطح استان پرداخت شده تا در راستای حل مشکلات درمانی، تامین جهیزیه، تعمیر و مقاوم سازی مسکن، تهیه لوازم اساسی منزل و سایر نیازمندی های اقشار محروم و بی‌بضاعت از این تسهیلات بهره‌برداری شود.

حسین نژاد بیان کرد: از افرادی که از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند 180 خانوار افراد غیر تحت حمایت کمیته امداد و از اقشار نیازمند بوده اند و 150 خانوار ساکن در مناطق محروم و مرزنشین نیز از بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی بهره مند شده اند.

وی گفت: در حال حاضر نیز یک هزار و 600 مددجو در سطح استان اردبیل در نوبت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی قرار دارند که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با حمایت‌ها و کمک‌های خیرین زمینه‌ساز ارائه این تسهیلات به نیازمندان و برطرف شدن مشکلات آنها شویم.

انتهای پیام/ع

پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.