سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تلاش به موقع تکنسین‌های اورژانس شیراز انجام شد؛

نجات جان مادر از خطر و تولد یک نوزاد در داخل آمبولانس + عکس

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از نجات جان یک مادر و تولد نوزاد با تلاش تکنسین‌های اورژانس شیراز در داخل آمبولانس خبر داد.

حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: امروز برای کمک به مادر باردار ۴۱ هفته‌ای از اورژانس ۱۱۵ شیراز درخواست کمک شد.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس شهری ۲۲۰۳ و آمبولانس بانوان ۲۳۸۴ به محل اعزام شدند.

همتی ادامه داد: با توجه به شروع فرایند زایمان و شرایط تهدید کننده حیات جنین، تکنسین‌های اورژانس تصمیم به انجام مراحل زایمان در آمبولانس گرفته و پس از ارزیابی و اقدامات پایه درمانی با استفاده از برش اپیزیاتومی اقدام به زایمان نوزاد در آمبولانس کردند.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس فارس، بعد از انجام اقدامات اولیه برای مادر و نوزاد دختر هر دو با شرایط مطلوب تحویل بیمارستان زینبیه داده شدند.

وی با بیان اینکه آقایان علی امیری، حسن حیدری، محمد امین شکری و خانم طاهره باقری از تکنسین‌های تلاشگر اورژانس برای انجام ماموریت مذکور بودند، افزود: این زایمان موفق داخل آمبولانس و در شرایط و وضعیت حساسی انجام شد.

گفتنی است این دومین برش اپیزیاتومی جهت تسهیل زایمان در اورژانس ۱۱۵ شیراز است.

در ماموریت دیگری که توسط امبولانس بانوان ۱۱۵ شیراز در کمتر از یک ماه گذشته انجام شد اولین برش اپیزیاتومی اورژانس پیش بیمارستانی شیراز جهت نجات جان نوزاد انجام گرفت.

انتهای پیام/ر

زایمان موفق با استفاده از برش اپیزیاتومی در آمبولانس شیراز

برچسب ها: اورژانس ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.