سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفرپور: حضور در اردوی روسیه سطح فنی ملی پوشان تکواندو را ارتقا می‌دهد

سرمربی تیم ملی تکواندو جوانان گفت: حضور در اردوی روسیه سطح فنی ملی پوشان را ارتقا می‌دهد تا بتوانیم با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

فاطمه صفر پور سرمربی تیم ملی تکواندو جوانان دختران کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: به منظور افزایش آمادگی ملی پوشان برای حضور در رقابت‌های المپیک جوانان آرژانتین راهی کشور روسیه می‌شویم تا با برگزاری دیدار‌های تدارکاتی نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران قبل از حضور در مسابقات مهم مشخص شود.

او ادامه داد: حضور در اردوی روسیه از لحاظ کسب تجربه کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد تا بتوانیم با آمادگی کامل راهی بوینس آیرس شویم و در روحیه ملی پوشان تاثیر زیادی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تکواندو دختران عنوان کرد: در این اردوی مشترک علاوه بر کشور روسیه، ترکیه، تونس و صربستان نیز حضور دارند که مبارزه با تیم‌های این کشور‌ها می‌تواند سطح فنی ملی پوشان را ارتقا دهد.

صفرپور در مورد شناخت و آنالیز حریفان حاضر در المپیک ۲۰۱۸ جوانان در آرژانتین گفت: فیلم بازی‌های حریفان را مورد ارزیابی و آنالیز قرار دادیم و شناخت کاملی از نحوه بازی آن‌ها داریم و با برطرف کردن نقاط ضعف ملی پوشان می‌توانیم در المپیک هم عملکرد خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو جوانان در پایان خاطر نشان کرد: موفقیتی که تیم ملی در رقابت‌های جهانی کسب کرد میزان خود باوری ملی پوشان را افزایش داد و امیدوارم که حضور ۱۰ روزه در اردو روسیه هم کامل کننده موفقیت بازیکنان باشد تا شاهد درخشش تکواندو در المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس باشیم.


بیشتر بخوانید: حضور دختران ملی پوش جوان کشورمان در اردوی تمرینی روسیه


انتهای پیام/

اظهارات صفرپور درباره تیم ملی تکواندو جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.