سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مونسان مطرح کرد:

افزایش گردشگران خارجی در کشور

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از افزایش گردشگران خارجی بویژه اتباع جمهوری آذربایجان در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، عصر چهارشنبه در بدو ورود به استان اردبیل گفت: شاهد رشد قابل توجه گردشگران خارجی از جمله اتباع آذری در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه گردشگران جمهوری آذربایجان عمدتا در حوزه توریسم درمانی و زیارتی به کشورمان سفر می کنند، ادامه داد: در این راستا مذاکراتی با مقامات حوزه گردشگری کشور جمهوری آذربایجان در خصوص صنعت توریسم درمانی انجام گرفته است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی توریسم سلامت را از مهمترین بخش گردشگری برشمرد و یادآور شد: باید از این فرصت برای توسعه گردشگری در استان های مرزی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اردبیل در حوزه گردشگری وسلامت ظرفیت قابل توجهی دارد ، متذکر شد: امیدواریم بخشی از ظرفیت های جذب گردشگران در خود استان وجود داشته باشد و بخش دیگر نیز با همت و تلاش استانی و حمایت های سازمان میراث فرهنگی کشور ایجاد شود.

مونسان در عین حال هدف از سفر به استان اردبیل را بازدید و بررسی قابلیت های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی برشمرد و تاکید کرد که با برنامه ریزی و توسعه گردشگری، این استان میتواند در حوزه طبیعت گردی در کشور سرآمد باشد.

انتهای پیام/ز

ظرفیت اردبیل در گردشگری بالاست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.