سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش انتصاب مدیران در حوزه بانوان

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش انتصاب مدیران در حوزه بانوان گفت: در ۹ ماهه گذشته ۳۱ مدیر زن در بخش‌های مختلف اداری استان بوشهر منصوب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست معاون وزیر کشور با مدیران ستادی استانداری بوشهر با قدردانی از توجه ویژه به حوزه منابع انسانی وزارت کشور اظهار داشت:تاکید بر صرفه جویی هزینه‌ها در بخش‌های مختلف در اولویت برنامه‌های استانداری بوشهر است.

وی با اشاره به ایجاد انگیزه در کارکنان استانداری بوشهر تاکید کرد: ایجاد انگیزه در سازمان منوط به این است که نیروی انسانی افقی برای رشد در سلسله مراتب اداری ببیند.

استاندار بوشهر ازافزایش انتصاب مدیران در حوزه بانوان خبر داد و بیان کرد: در ۹ ماهه گذشته ۳۱ مدیر زن در بخش‌های مختلف اداری استان بوشهر منصوب شده‌اند.

گراوند، حمایت از کالای ایرانی را در اولویت برنامه‌های استانداری بوشهر دانست و تصریح کرد: یکی از مشکلات استانداری بوشهر پراکندگی واحد‌های اداری است و این مهم مشکلاتی در اعمال مدیریت ایجاد می‌کند که امیدواریم این مشکل با حمایت وزارت کشور برطرف شود.

انتهای پیام/م

۳۱ مدیر زن در بخش‌های مختلف اداری استان بوشهر منصوب شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.