سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی؛

رسالت مهم رسانه‌ها غالب کردن گفتمان فرهنگی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها غالب کردن گفتمان فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی  در آئین نامگذاری بلوار خبرنگار در تبریزگفت: مقوله فرهنگ بسیار مهم است؛ برای اینکه آینده جامعه را به درستی بسازیم و تضمین کنیم، باید به بخش فرهنگ به طور جدی توجه کنیم و یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها غالب کردن گفتمان فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مدیران و مسئولان کشور باید در حوزه مسئولیت‌های خودشان به خبرنگاران و رسانه‌ها پاسخگو باشند.

وی افزود: خبرنگاری حرفه‌ای است که مسئولیت سنگینی بر دوش آن است و خبرنگاران باید در قبال مسئولیت‌های اجتماعی شان به مردم پاسخگو باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید جایگاه این حرفه برای مسئولان و مدیران مشخص باشد و حتما اقدامات تضمین کننده‌ای برای خبرنگاران به انجام برسد.

محمدپور گفت: خبرنگاران نباید در قبال کاستی ها، مشکلات و تخلفاتی که می‌بینند اغماض کنند و بدون لکنت زبان و بسیار صریح حقایق را به مردم بگویند و بنویسند تا شاهد اصلاح امور باشیم.

وی افزود: خبرنگاران علاوه بر مسئولیت‌های حرفه‌ای شان، مسئولیت‌های اخلاقی هم در قبال جامعه دارند و باید به آن‌ها آگاه باشند و انجام دهند. کوچکترین اغماضی از سوی خبرنگاران نسبت به مسائل مختلف در جامعه جامعه پذیرفته نمی‌شود و مردم انتظار دارند خبرنگاران مانند چشم و گوش آن‌ها عمل کنند. 

 

انتهای پیام/ش

خبرنگاران در قبال مسئولیت‌های اجتماعی شان به مردم پاسخگو باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.