سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براری: می‌خواهیم همراه با هاشمی عرصه را بر رقیبان تنگ کنیم

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری گفت: آرزوی قلبی من این است که بتوانیم با کسب سه مدال طلا بهترین نتایج تاریخ وزنه برداری را در تمام اداور بازی‌های آسیایی رقم بزنیم.

محمدرضا براری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمادگی اش پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد: خوشبختانه هم اکنون از لحاظ آمادگی در وضعیت مناسبی قرار دارم و تمام تلاشم بر این است تا در این روزهای باقیمانده پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا با احتیاط رفتار کنم تا دچار مصدومیت نشوم.

می خواهیم سکوی اول و دومی را برای ایران کسب کنیم

او درباره اینکه چقدر شانس کسب مدال برای رسیدن به مدال طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه برداری بازی های آسیایی را دارد، بیان کرد: اول از همه باید بگویم در کنار من ، علی هاشمی هم جزو مدعیان دسته ۱۰۵ کیلوگرم هست و این طور نیست که وزنه برداران سایر کشورهای مطرح این دسته بیایند و مدال طلا را تصاحب کنند. زیرا در این چند ماه اخیر با حضور مداوم و پر فشار در اردوهای تیم ملی تمام تلاش ما بر این بوده است تا سکوهای قهرمانی و نایب قهرمانی را برای کشور ایران به ارمغان بیاوریم.

بدشانسی نمی آوردم در اینچئون هم مدال می گرفتم

ملی پوش تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که با توجه به ناکامی در دوره پیش بازی های آسیایی اینچئون چقدر امیدوار به کسب مدال در اندونزی هست، گفت: به نظرم چنانچه بد شانسی نصیبم نمی شد به راحتی می توانستم چهار سال پیش در باز های اینچئون طلا بگیرم. در هر حال با رکوردهایی که در اردوی تیم ملی و لیگ برتر وزنه برداری به ثبت رسانده ام خیلی خوشبینم ناکامی دوره پیش بازی ها را با کسب یک مدال خوشرنگ جبران کنم.

می خواهم جواب محبت های برخواه را با کسب مدال در جاکارتا بدهم

براری ادامه داد: در روز رکورد گیری تیم ملی همانند رکوردگیری مسابقات جهانی آناهایم آمریکا خیلی ها منتظر انداختن وزنه های درخواستی من بودند اما با توکل بر خدا و تلاش مداوم توانستم وزنه بردارانی مانند علی هاشمی و علیرضا سلیمانی را پشت سر بگذارم به مقام نخست برسم. هر چند که معتقدم رقابت اصلی در بازی های آسیایی است و امیدوارم در روز مسابقه ضمن بالا بردن وزنه های درخواستی یکی از مدال آوران کشورمان هم در آنجا باشم تا از این طریق جواب محبت های برخواه را که پس از خداحافظی از تیم ملی دوباره من را به اردوی تیم ملی دعوت و اعتماد کرد را بدهم. اگر به مرز رکورد 420 کیلوگرم دست یابم می توانم با خیالی راحت مدال طلا را تصاحب کنم.

چندان فرقی نمی کند که من طلا بگیرم یا هاشمی

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا در رابطه با اینکه چقدر امیدوار است که بتواند مدال طلا را از چنگ علی هاشمی در بیاورد، توضیح داد: برای من چندان فرقی ندارد که من طلا بگیرم یا علی هاشمی چون از الان نمی توان پیش بینی خاصی از کسب نتیجه انجام داد. البته امیدوارم هم من و هم هاشمی، دست پر از بازی های آسیایی برگردیم باعث ارتقای جایگاه ایران در جدول مدالی مسابقات شویم.

کسب سه مدال طلا در بازی های آسیایی دور از دسترس نیست

براری در مورد اینکه چند مدال می توانیم در جاکارتا کسب نمائیم، گفت: معتقدم تمام کسانی که در بازی های آسیایی جاکارتا حضور می یابند سالیان سال است که در ترکیب تیم ملی وزنه برداری حضور دارند، به نوعی تالار افتخارات این رشته ورزشی را تشکیل می دهند دارای مدال های جهانی و المپیک هم هستند. آرزوی قلبی من اینست که بتوانیم با کسب سه مدال طلا بهترین نتایج تاریخ وزنه برداری را در تمام ادوار بازی های آسیایی رقم بزنیم و دست یابی به این مسئله هم با توجه به توانمندی بالایی که در ورزشکاران تیم ملی وجود دارد دور از دسترس نیست. به طور مثال سهراب مرادی کسی است که در تمرینات هر روز تیم ملی رکوردها را به صورت غیر رسمی جابجا می کند و شکی ندارم که پتانسیل این را دارد تا در روز مسابقات هم رکوردشکنی کند.


بیشتر بخوانید: مجید عسگری به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام می‌شود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.