سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پرورش ماهی در قفس و کارخانه سیمان‌مند دشتی

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌های مهم عمرانی در هفته دولت گفت: طرح‌های بزرگ اقتصادی و تولیدی از جمله پرورش ماهی در قفس در خلیج فارس و کارخانه سیمان‌مند دشتی امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آنان را نماد مقاومت و از خودگذشتگی دانست و اظهار داشت: ایران اسلامی در عرصه‌های مخلف در ۴۰ سال گذشته توانمند و مقتدرتر شده مایه مباهات و افتخار ملت ایران است.

وی، با اشاره به توسعه زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت استان بوشهر گفت: در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر رشد قابل توجهی کرده است و در دولت تدبیر و امید قدم‌های مهم و موثری برداشته شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توجه به شرکت‌های دانش بنیان مورد توجه قرار دارد تاکید کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به این شرکت‌ها برای تحقق برنامه‌های آنان توجه ویژه‌ای کند.

گراوند با بیان اینکه در جنگ اقتصادی دشمن باید همه مسئولان با اتحاد و انسجام در تحقق مطالبات مردم تلاش کند خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر دوره دیگر نیاز به اتحاد و انسجام است و باید همه در کنار هم در حل مشکلات جامعه و تحقق مطالبات مردم تلاش شود.

وی، با بیان اینکه ایران اسلامی در جنگ اقتصادی دشمن سربلند بیرون می‌آید گفت: دشمن برای ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله و شکاف بین مردم و نظام، برنامه‌ریزی کرده است که در این راستا باید از بذرپاشی در ناامیدی مردم پرهیز شود.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: اجرای طرح آبیاری نوین یکی از موفقیت‌های این عرصه است چراکه در برنامه پنجم توسعه ۱۶۳۵ هکتار اراضی استان بوشهر به آبیاری نوین مجهز شد و این در حالی است که سال گذشته ۲ برابر برنامه پنج ساله آبیاری نوین اجرا و ۳ هزار ۵۶۴ هکتار اراضی استان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شد.

گراوند هدف گذاری امسال برای آبیاری نوین کشاورزی استان را ۱۰ هزار هکتار دانست و خاطر نشان کرد: در عرصه اقتصادی قدم‌های مهم و موثری برداشته شده است و سال گذشته استان بوشهر در عرصه اقتصاد مقاومتی رتبه برتر در استان‌ها کسب کرد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه کسب و کار روستایی فعالیت مهمی کرده است تصریح کرد: برای اشتغال و کسب و کار روستایی استان بوشهر سال گذشته رتبه سوم کشوری بدست آورد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه قرارداد فاینانس راه آهن بوشهر به شیراز امضاء شده است گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده اسناد مناقصه این پروژه امسال ارائه و عملیاتی می‌شود.

گراوند با اشاره به افتتاح بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بیان کرد: طرح‌های بزرگ اقتصادی و تولیدی از جمله پرورش ماهی در قفس در خلیج فارس و کارخانه سیمان‌مند دشتی امسال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م

طرح‌های بزرگ اقتصادی و تولیدی در استان بوشهر افتتاح می‌شود

برچسب ها: راه آهن ، جنگ نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.