سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

بالاترین سرمایه نظام اعتماد مردم است

حجت الاسلام ذوالنور گفت:اگر برای رفع مشکلات کاری نکنیم و به داد مردم نرسیم نظام آسیب می بیند،چرا که بالاترین سرمایه نظام اعتماد مردم و حضور آنها در صحنه است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام والمسلمین محتبی ذوالنور ،نماینده قم در مجلس شورای اسلامی،جمعه شب در دوازدهمین یادواره شهیدان شهرک امام حسن مجتبی (ع) در مسجد قمر بنی هاشم قم،گفت: رئیس جمهوری آمریکا به همتای چینی خود گفته این اتوبوس دو ردیف صندلی بیشتر ندارد، جای خود را معلوم نموده و بین ما و ایران را یکی را انتخاب کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه با همه این تهدیدها نتوانستند جلوی صدور نفت ما را بگیرند، عنوان کرد: این جور نیست که کاری را پیش ببرند، راه های دور زدن تحریم ها را بلدیم و به جاهایی رسیدیم که نمی توانند ما را در چهار دیواری خفه کنند.

نماینده قم درمجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرایط به گونه ای نیست که نظام در خطر باشد اما اگر برای رفع مشکلات کاری نکنیم و به داد مردم نرسیم نظام آسیب می بیند، چرا که بالاترین سرمایه نظام اعتماد مردم و حضور آنها در صحنه است، و اگر آسیبی به آن وارد شود طبیعی است که باید احساس خطر کنیم، و نباید خیلی ساده از کنار کار بگذریم و دست کم بگیریم.

وی همچنین با بیان اینکه تلاش آمریکا برای ریشه کن کردن انقلاب اسلامی موضوعی آشکار و بدیهی است، و تعیین گروه اقدام ایران از سوی وزارت خارجه آمریکا نیز در همین راستا صورت گرفته است، اضافه کرد: انسجام و تشکل نیروهای ارزشی انقلاب در برابر توطئه های دشمنان ضروری است و این چند صباح خواهد گذشت و رو سیاهی آن برای دشمن خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: از این مسیر عبور خواهیم کرد چرا که مسئولان در کشور با انگیزه کار می کنند و انقلاب نیز برغم ریزش، رویش نیز دارد، و به حول و قوه الهی باید در مسیر انقلاب ایستاد و تا مکتب جبهه خوب معنا نشود روحیه جهادی نیز پیدا نمی شود.

انتهای پیام /ح

ترامپ برای تحریم ایران به دوره گردی روی آورده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.