سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بخش نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی ایلام خبر داد؛

خرید دام عید قربان از کشتارگاه های دارای مجوز

رئیس بخش نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی ایلام گفت: احشام عید قربان خود را از میادین عرضه دام یا کشتارگاه های دارای مجوز خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حسین بشاره صیفی رئیس بخش نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی ایلام عنوان کرد: در روز عید قربان سلامت گوشت تمام احشام مستقر در مراکز عرضه دام و کشتارگاه ها توسط گروه های نظارتی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: در هر شهرستان 2 گروه نظارتی در مراکز عرضه دام، کشتارگاه ها و امامزاده های محل تردد زائران را مورد رصد و پایش قرار می دهند و در محل اداره کل در مرکز استان ایلام هم 2 گروه ثابت و در کشتارگاه صنعتی ایلام نیز یک گروه مستقر هستند.

رئیس بخش نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی ایلام ادامه داد: هر گروه نظارتی متشکل از یک ناظر سلامت دام و یک روحانی برای نظارت بر نحوه ذبح و خواندن ادعیه مخصوص عید قربان بر روی دام است.

بشاره صیفی افزود: این گروه های نظارتی با بازرسی قبل، حین و بعد از کشتار دام، اندام های آلوده به بیماری را جدا و ضبط و از عرضه آن به خریداران جلوگیری می کنند.

انتهای پیام/ د

خرید دام از مراکز مجاز عرضه احشام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.