سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف سارق منزل به ۱۳ فقره سرقت در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت:: سارق منزل و دوچرخه به ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی موفق شدند سارق را شناسایی کرده و پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسرگفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۱۳ فقره سرقت منزل ودوچرخه در این این شهرستان اقرار کرد.

وی افزود: در بازدید از محل اختفای متهم، کلیه اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام /ر

دستگیری سارق منزل در دام پلیس

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
اگر شگرد سارقین وارد شدن از طریق درب واحد باشه، هیچ حفاظ یا دربی که به عنوان ضد سرقت فروخته میشه نمیتونه جلوشون را بگیره چون سارقین اصلا به جنس درب نگاه هم نمیکنن و فقط قفلهای نصب شده روی حفاظ و دربها را باز یا تخریب میکنند.

برای امتحان اینکه آیا حفاظ، درب ضد سرقت یا قفلهایی که روشون هست واقعا ضد سرقت هست یا نه، به یک کلید ساز بگید کلید قفل اگر مکانیکی هست یا رمز قفل اگر قفل الکترونیکی هست گم کردید. اگر کلید ساز گفت نمیتونه کاری کنه و بیاد فرز بیاره درب یا حفاظ را ببره یعنی اون حفاظ، درب یا قفلی که روش نصبه واقعا ضد سرقته ولی اگر گفت الان میام بازش میکنم، اینو بدونید که سارقین هم دقیقا از همون راه که کلید ساز بازش میکنه بازش میکنن.