سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی بندپی خبر داد:

حمایت از تعاونی‌ها در دستور کار وزارت رفاه

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر سال ۹۷ از حمایت‌های ویژه وزارت کار از تعاونگر‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان محسنی‌بندپی سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی امشب (سه شنبه) در سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر، اظهار کرد: راهبرد‌هایی را وزیر کار سابق ارائه دادند که همچنان در دست اجراست.

وی بیان کرد: اولین راهبرد‌ها برنامه ملی مبارزه با فقر، ایجاد برابری، اصل رفاه و عدالت اجتماعی، اشتغال فراگیر ، پیشگیری از بروز و شیوع آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها و بخش عمده آن توسعه و ترویج تعاون است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در طول دوران کار وزیر سابق وزارت کار، تعاونی‌ها رشد قابل توجهی داشته‌اند، ادامه داد: برای اولین بار وزیر کار در انتخابات هئیت مدیریه اتاق تعاون دخالت نکرد.

محسنی بندپی گفت: اگر امروز در بستر قانون گذاری و حیطه تعاون مشکلی نداریم ناشی از این تلاش‌ها است.

وی با بیان اینکه امروز فردی که تمام فکر و ذهنش با تعریفی که از تعاونگر وجود دارد برابری می‌کند از حامی برخودار نیست، اظهار کرد: ما باید از این افراد حمایت کنیم تا ایده‌های ناب آن‌ها را در معرض دید مشتریان قرار دهیم و در راستای مسئولیت اجتماعی باید این حمایت انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، تعاونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.